Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Naaw, du er så søt atte, DJ_Dark ^^

Jeg mobbet Ludvig og. Eller faktisk da jeg "Du snakker østlandsk. Faen for en teit ting å si"

:p

8707238[/snapback]

om det er slik du er, så tror jeg ikke jeg tør og møte deg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Naaw, du er så søt atte, DJ_Dark ^^

Jeg mobbet Ludvig og. Eller faktisk da jeg "Du snakker østlandsk. Faen for en teit ting å si"

:p

8707238[/snapback]

Når jeg hørte du snakke så blei jeg egentlig litt overaska. Du snakker sånn skikkelig bergensk men du skriver kav bokmål

Skrevet (endret)

Det tar 5 min å spurte til butikken, eg fikk vite at den stengte 4 15-20 min før. Eg jogget ned, ergo fikk eg 10 min på å handle for 2 dager. Rakk ikkje å snope en gang :(

EDIT: Eg og snakker Bergensk!*stolt* :D Men striledialekten er jo litt annerledes...

Endret av Pusur1993
Skrevet

Jeg er fra Bergen, så det er ikke så rart at jeg snakker bergensk. Og jeg skriver bokmål fordi det er den målformen som blir brukt på skoler i Bergen :p

Skrevet
Jeg er fra Bergen, så det er ikke så rart at jeg snakker bergensk. Og jeg skriver bokmål fordi det er den målformen som blir brukt på skoler i Bergen :p

8707257[/snapback]

bergensk er en søt dialekt

Skrevet
Det syntes faktisk jeg og ^^

Også sånn lillesand/kristiansand/arendal-dialekt er elsk. :love:

8707267[/snapback]

jeg har veeeldig arendals dialekt ^^

Skrevet (endret)

Litt rart, at med en gang man kommer til Nestun/Arna/Åsane, så snakker folk ganske annerledes :ermm:

EDIT: Men ikkje negativt annerledes ^^ Striledialekt høres bedre ut enn sentrumsdialekten :D

Endret av Pusur1993
Skrevet
bergensk er en søt dialekt

8707261[/snapback]

Bergenske jenter er søte også. Fire av de fem jeg har møtt i hvert fall. :)
Skrevet

Jeg skal gi deg en nuss på kinnet om du sier en setning til meg når vi treffes, Espen. Må være en helt bestemt en, da. Du har bløte konsonanter, sant? :p

Skrevet
Litt rart, at med en gang man kommer til Nestun/Arna/Åsane, så snakker folk ganske annerledes :ermm:

8707276[/snapback]

Da er det ikke skikkelig bergensk lenger...

Skrevet
Jeg skal gi deg en nuss på kinnet om du sier en setning til meg når vi treffes, Espen. Må være en helt bestemt en, da. Du har bløte konsonanter, sant? :p

8707286[/snapback]

jada :) tror ivartfall det...

hvilken setning?

Skrevet (endret)

din var liksom.. østlandsk.. :p

er ikke så glad i østlandsk :p

"Hei søta mi". That would be it, Espen. Jeg dør litt av det.. :love:

"Heii søda mi!" *dø*

Endret av Eplefe
Skrevet

Mitt nye piratnavn:

Mad Jack Rackham

Every pirate is a little bit crazy. You, though, are more than just a little bit. You have the good fortune of having a good name, since Rackham (pronounced RACKem, not rack-ham) is one of the coolest sounding surnames for a pirate. Arr

Passa jævlig bra egentlig

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...