Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*hoppe rundt og ta imot*

Hadde det vært en nattåpen bensinsstasjon i nærheten hadde jeg gått og kjøp en pakke mørke cafébrownies nå. Men jeg skal ikke sove i natt, så jeg kan jo stikke ned en tur så fort de åpner.

Endret av NgZ
Skrevet (endret)

Heh, joa. Tentamen i systemutvikling. Som i praksis vil si access, som er møkkakjedelig og lever litt sitt eget liv.

Men ekke no mer stress med eksamen. Hadde jo eksamen i brukersystemer i vår, som i praksis vil si access. :p

EDIT: Bottom line; Access ekke no stress, bare kjedelig (;

Endret av bazukh
Skrevet
Våkne SOere her da, eller må jeg forsvinne back to bash.org for å finne humor i natten?

7473942[/snapback]

Ser rimelig dødt ut så det ser nesten ut som om du må ta deg en tur dit jau.

Skal hive meg i loppekassa. Nå har jeg kastet bort gudene vet hvor mange timer på SS og nå orker jeg ikke mere. God natt folks,og sov godt.

Skrevet

Natta b-real, hadde håpt du ville holde meg og vinflaskene med selskap i natten, men da får jeg ty til bash og bilder av vulgære kvinnemennesker som skulle ha meg med på diverse rom i helga :p

Evt. litt 4chan, mens jeg planlegger økonomien for jula.

Julegaver i massevis og stæsh.

Skrevet

God morgen. *gnikke seg i øynene*

I dag trur jeg at det er OD-dag så, jeg drar ikke på skolen. Får jobbe litt nede på jobben. :wee:

Men jeg glemte arket på skolen... :ermm:

Skrevet

It's the start of another beautiful day! Det er ingenting bedre enn å ha fri og stå opp grytidlig for å få noe ut av dagen! Jeg skal vaske klær, surfe rundt på forumet og rapportere ting og forhåpentligvis få sett en film.

Produktivitet forthewin.

Skrevet

I dag når det pissregnet var det spesielt gøy å gå den lille kilometeren til jobben, selvfølgelig uten paraply eller noen som helst slags form for regnbeskyttende tøy :p

Går forresten med HW.no TG 06 skjorta mi på jobben i dag, for å reklamere og vise frem hvor kule vi er :wee:

Skrevet

Ah, stemmer kanskje det ja, alle jeg kjenner som går VGS hjemme har snakket om særemnet som de skal ha klare til i dag..

Høretest ut som mye stress, glad for at jeg ikke skal gå mere skole på en stund nå :p

Skrevet

I dag er det kino med klassen. Veien til Betlehem :woot:

Jeg har stått opp, åpnet Smartieskalenderen, spist frokost, surfet forum, pimpet my looks. Dette blir en flott dag.

Skrevet
Hvorfor har alle fri da?

7474160[/snapback]

Fordi de skulker hele gjengen, slaskene!

Oooog jessda, prøvefagprøver hele uka, jeg begynner å miste all min motivasjon.

Planleggeing av fire grusomme oppgaver fram til halv tolv i dag, og til og med favoritt-temaet mitt, kopimaskiner, har fått en idiotisk oppgave.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...