NgZ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Ja! Brownies og julebrus har skylden for tre av kiloene mine, men man har alltid plass til litt til.
NgZ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) *hoppe rundt og ta imot* Hadde det vært en nattåpen bensinsstasjon i nærheten hadde jeg gått og kjøp en pakke mørke cafébrownies nå. Men jeg skal ikke sove i natt, så jeg kan jo stikke ned en tur så fort de åpner. Endret 11. desember 2006 av NgZ
Niqābninja Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hehe, du får kose deg resten av natta Jeg må sova. Tentamen og jobb i morra. Bajseting.
NgZ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Tentamen er jo kos. Sammenliknet med diverse eksamener i hvert fall.... Lykke til da.
Niqābninja Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) Heh, joa. Tentamen i systemutvikling. Som i praksis vil si access, som er møkkakjedelig og lever litt sitt eget liv. Men ekke no mer stress med eksamen. Hadde jo eksamen i brukersystemer i vår, som i praksis vil si access. EDIT: Bottom line; Access ekke no stress, bare kjedelig (; Endret 11. desember 2006 av bazukh
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Våkne SOere her da, eller må jeg forsvinne back to bash.org for å finne humor i natten?
b-real Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Våkne SOere her da, eller må jeg forsvinne back to bash.org for å finne humor i natten?7473942[/snapback] Ser rimelig dødt ut så det ser nesten ut som om du må ta deg en tur dit jau. Skal hive meg i loppekassa. Nå har jeg kastet bort gudene vet hvor mange timer på SS og nå orker jeg ikke mere. God natt folks,og sov godt.
Datasmurf Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Natta b-real, hadde håpt du ville holde meg og vinflaskene med selskap i natten, men da får jeg ty til bash og bilder av vulgære kvinnemennesker som skulle ha meg med på diverse rom i helga Evt. litt 4chan, mens jeg planlegger økonomien for jula. Julegaver i massevis og stæsh.
Skogli Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 God morgen. *gnikke seg i øynene* I dag trur jeg at det er OD-dag så, jeg drar ikke på skolen. Får jobbe litt nede på jobben. Men jeg glemte arket på skolen...
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 It's the start of another beautiful day! Det er ingenting bedre enn å ha fri og stå opp grytidlig for å få noe ut av dagen! Jeg skal vaske klær, surfe rundt på forumet og rapportere ting og forhåpentligvis få sett en film. Produktivitet forthewin.
Equerm Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 I dag når det pissregnet var det spesielt gøy å gå den lille kilometeren til jobben, selvfølgelig uten paraply eller noen som helst slags form for regnbeskyttende tøy Går forresten med HW.no TG 06 skjorta mi på jobben i dag, for å reklamere og vise frem hvor kule vi er
cheeplix Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Endelig litt fri . Skal bli deilig og sove ut, slappe av og ikke gjøre noe. Kanskje leke litt med Wii.
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 I dag er dagen. Hovedfagsrapporten skal være ferdig.
Equerm Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Ah, stemmer kanskje det ja, alle jeg kjenner som går VGS hjemme har snakket om særemnet som de skal ha klare til i dag.. Høretest ut som mye stress, glad for at jeg ikke skal gå mere skole på en stund nå
Fisker Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 I dag er det kino med klassen. Veien til Betlehem Jeg har stått opp, åpnet Smartieskalenderen, spist frokost, surfet forum, pimpet my looks. Dette blir en flott dag.
Dorian Gray Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor har alle fri da? 7474160[/snapback] Fordi det er JEWL?
lceman™ Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Hvorfor har alle fri da? 7474160[/snapback] Fordi de skulker hele gjengen, slaskene! Oooog jessda, prøvefagprøver hele uka, jeg begynner å miste all min motivasjon. Planleggeing av fire grusomme oppgaver fram til halv tolv i dag, og til og med favoritt-temaet mitt, kopimaskiner, har fått en idiotisk oppgave.
Equerm Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Fordi det er JEWL? 7474186[/snapback] Det blir ingen jul i år! PGA slemme forumbarn som deg SteffyBoy
Anbefalte innlegg