Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er vitsen med Facebook?

Awmawgawd, det er som å spørre hva vitsen med livet er :dontgetit:

Fjesbok er kos. Selvom det begynner å bli teit nå når mange folk jeg ikke vil ha som venner legger meg til *slette iherdig*

Nei, jeg for legge meg. Fikk opptil flere kommentarer i dag om at jeg virka sliten. ER DET SÅ FAENS MEG RART! Så, ikke nok med at jeg stresser med andre ting, nå må jeg stresse med å ikke se sliten ut.

Natta SO folk.

Skrevet
Før SP2 var det vel aktivert? Eller var det SP1?

8622423[/snapback]

Du har nok rett, men jeg husker ikke om det var SP1 eller SP2. Uansett så er det deaktivert på de fleste maskiner nå.

Skrevet

Endelig har jeg fått satt meg godt til rette i sofaen med haug av puter, tepper, brødskiver, pcen på bordet, og anlegget på full guffe - så kommer jeg på at jeg glemte melk. ERREMULIG?

Skrevet
Eksamen, jeg orker ikke å finne frem ordbøker i morgen så jeg fikset det nå.

8622548[/snapback]

du får ha lykke til da...

bah jeg kjeder meg!

Skrevet
La meg komme til!

8621754[/snapback]

Du trenger sertvikat for å komme inn, derfor var det litt værre enn jeg trodde

8621920[/snapback]

Sertifikater kan forfalskes..

Det kan å ha noen å gjøre med at DemoniZer er cirka 1000 ganger flinkere enn deg.

8621949[/snapback]

Mye mulig, men så har de skaffet skikkelige folk for å sette det opp også. :hrm:

8621968[/snapback]

Ja, jeg har hørt at IT-ansvarlige er _veldig_ flinke..

Lurer på hvor mange kryss jeg har i boka for å ha "eid" slike folk.

Aldri skjønt det med NET SEND, forklaring? :hmm:

8622132[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Messenger_service

8622247[/snapback]

Takk :) Hvordan finner man forresten ut IP'en til de forskjellige PC'ene på skolenettverket? Kan ikkje så mye om emnet :hrm:

8622289[/snapback]

Start > Kjør > cmd /k net view

Takk :) Hvordan finner man forresten ut IP'en til de forskjellige PC'ene på skolenettverket? Kan ikkje så mye om emnet :hrm:

8622289[/snapback]

Når du sitter på en PC trykker du windowstasten + R, skriver cmd og deretter ipconfig. Da får du opp ip-info om PCen du sitter ved. Kan enten gjøre dette med alle PCene, eller gjette på at andre PCer i nærheten har nesten lik IP (det siste tallet endrer seg litt f.eks.).

"net send * [melding]" fungerte i alle fall tidligere til å sende ut melding til alle PCene på nettverket. På min tidligere skole var det alle PCene på skolen. Merk at IT-ansvarlig nok også får denne meldingen, og han kan se hvilken IP meldingen ble sendt fra. Dermed er sjansen stor for å bli tatt.

8622325[/snapback]

Det er så mye enklere måter..

Dessuten er det fullt mulig å forfalske hvor den kom fra.

Før SP2 var det vel aktivert? Eller var det SP1?

8622423[/snapback]

Du har nok rett, men jeg husker ikke om det var SP1 eller SP2. Uansett så er det deaktivert på de fleste maskiner nå.

8622449[/snapback]

SP1 er det aktivert - default.

Skrevet (endret)
Åeh, her var jeg klar til å legge meg, men så kom jeg på at jeg har en kjemirapport å levere i morgen. ):

8622790[/snapback]

In your face, mister "nå-skal-jeg-sove-selv-om-klokka-bare-er-litt-over-elleve".

Endret av Skarstad
Skrevet
DemoniZer: :love: du smigrer meg, din røver!

Aah, let the good times roll.

Har du hatt en okok dag? :)

8622903[/snapback]

Jepp jepp.. fått snakket masse med Fredrik i dag.. så jeg har det fin-fint.

Så var jeg på den caféen.. var helt greit.

Slitsomt på jobb men..

Hvordan har det gått med deg da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...