Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Mhmm fyllehistorie.

 

Jeg og ei venninne var drita som f på ferie, og tenkte vi skulle ta en tur innom en lokal kiosk og kjøpe no godis. I mangel av engelskkunnskaper bryter venninna mi ut at hun vil ha en 'popstick', som da i hennes øre hørtes ut som et ganske så logisk navn for kjærlighet på pinne. Fyren i kassa så rart på oss og bare 'what? you want a poopstick?' så fikk vi uberlattis og løp ut.

 

interessant historie much? pft

Endret av poopstick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
poopstick er nyyydelig :ohmy:

7468995[/snapback]

det ekte navnet hennes er ihvertfall nydelig. blant top5 fine navn synes jeg :love:

7469034[/snapback]

Du har så rett. :wee: Det er ikke et navn som vi hører til daglig, for å si det slik.

 

Nicket mitt har faktisk en historie bak seg.

:!:

7469039[/snapback]

*ventet i spenning* :innocent:

 

Middag! Snakkes

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Alltid drama da det kommer nye skapninger med tissen vendt innover her på diskusjon.no.

7469094[/snapback]

Den tror jeg jeg skal legge inn i signaturen min. Genialt sitat. :!:

 

*Gjesp* Tror jeg skal legge om døgnrytmen min snart. 0. Sove fra 0600 til 1545 passer så dårlig med åpningstider rundt omkring.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

attentionwhore5dp.jpg

 

Velkommen i klubben sier nå bare jeg. Om noen ønsker kan jeg gjerne ta en ny padawan i rekkene når det gjelder det hellige attentionwhore yrket.

 

 

Noen (av de som er gamle nok) som har smakt årets juleøl da? Hansa sin var utrolig skuffende i år, får håpe polversjonen er bedre. Har enda ikke prøvd de andre, men regner med å få det unnagjort ila uken.

Lenke til kommentar
Som sagt, kun prøvd Hansa sin. Terningkast 1 eller 2 ville jeg gitt den. Da snakker jeg butikkversjonen.

7469157[/snapback]

Aha, polversjonen er nok hakket bedre, tror ikke de selger den på polet her borte, dog en stund siden jeg sjekket :)

 

Det kommer vel noen "tester" etterhver antar jeg, må være sikker på hva som er godt og ikke nå i julestriden :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...