Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Steffy, problemet er faen ikke at jeg ikke klarer det.

Det er at DE ikke klarer det.

8532442[/snapback]

Ehm, hvis det er du som plages av det, så er det jo at du ikke kan tørke opp som er problemet.

Skrevet (endret)

Det værste er hvis du MÅ nyse mens du står og pisser. Aiiiiii. Det er da man tenker "ååå hvorfor kan ikke gutter også få lov å sitte?"

Endret av Bitex
Skrevet

Jeg står nesten alltid. Unntaket er om jeg er på fest hos noen jeg kjenner. Dersom dassen er ren der så sitter jeg, blir vanskeligere og vanskeligere å sikte utover kvelden.

Skrevet

At en gutt skal sitte og pisse er jo tåpelig. Dere fikk pupper, vi fikk pisse hvor som helst, når som helst. Som at dere skal kappe av puppene når dere klager på ryggproblemer.

Skrevet

Er jeg slem fordi jeg nekter å svare på om jeg var forelsket i damen til eksen min før? Altså. Han nekter å svare på hvorfor han vil vite det. Da føler jeg at jeg har lov til å la være å svare.

Skrevet
Som at dere skal kappe av puppene når dere klager på ryggproblemer.

8532520[/snapback]

Let me have the remains Doc...

8532546[/snapback]

du er syk. :cry:

Jeg bestilte Kamelot-billetter i stad :w00t:

Skrevet
Er jeg slem fordi jeg nekter å svare på om jeg var forelsket i damen til eksen min før? Altså. Han nekter å svare på hvorfor han vil vite det. Da føler jeg at jeg har lov til å la være å svare.

8532550[/snapback]

que? hæ? hva sa du der?

Skrevet

8532550[/snapback]

Nei du er ikke slem. Du trenger ikke svare.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...