Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snodig... Nå ringte det et nummer jeg ikke kjente igjen.. Da tar jeg aldri telefonen før jeg har sjekka. Etter litt leting fant jeg ut at det tilhører samboern til mora til nye typa til eksen. Lurer på hva det er denne gangen jeg. Aldr noe godt som kommer fra den kanten av byen :roll:

Glad jeg ikke tok den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så jeg skal slutte?

jassså? sirer du det?

Til dere begge:

Jeg har lagt merke til at det ikke gjør noe om en gutt har en masse skrivefeil og aldri starter en ny setning med stor bokstav, så lenge han er utrolig heit.

Skrevet
Til dere begge:
Jeg har lagt merke til at det ikke gjør noe om en gutt har en masse skrivefeil og aldri starter en ny setning med stor bokstav, så lenge han er utrolig heit.

8529309[/snapback]

så jeg er IKE uttrllig heitt? :(

Skrevet
Til dere begge:

8529309[/snapback]

Ja, og poenget var?

Skrevet
Poenget er at ingen av dere to er personen jeg tenker på. :)

Meen, nå skal man være sprek og ta en joggetur.

8529348[/snapback]

Jeg vet jo det da.

Jeg har beep-test i morgen så jeg skal hvile kroppen. :cool:

Skrevet
Poenget er at ingen av dere to er personen jeg tenker på. :)

8529348[/snapback]

Så det er min gode side du tenker på?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det var et lurespørsmål siden alt jeg har er en god side :wee:
Skrevet
Er det på tide å legge til "Ingen tøsing" i emnetittel allerede? Dette har me vore gjennom før, retningslinjene for forumet gjeld og for denne tråden. Eit par innlegg havna i papirkorga.

8529224[/snapback]

Og jeg var ikke engang her.. :(

Skrevet

8529286[/snapback]

Vi som både er utrolige heite og klarer å skrive korrekt, da?

Skrevet
Hahah! Han gikk bort med en gang jeg begynte å kle av meg buksene. Står her i bukser og ingenting på overkroppen.

8529624[/snapback]

Da har du i hvertfall fått bevist at han kikka :wee:

Skrevet
Hahah! Han gikk bort med en gang jeg begynte å kle av meg buksene. Står her i bukser og ingenting på overkroppen.

8529624[/snapback]

Naboen din digger deg, han vet det bare ikke enda :)

Men over til noe helt anet.

Hva burde man pakke når man skal til et sted langt nord. Nærmere bestemt Kirkenes?

Og da ropte pappa på meg også, trening. Hade folkens...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...