Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
skal jeg bli like fjortis som deg og si: "Crybaby sjæl!" ?

8138372[/snapback]

Du kan godt si det hvis du vil.

8138407[/snapback]

vil ikke bli fjortis :/ Såååehh jau. Vi talast, folkens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

8138417[/snapback]

Oh, feel the carebass.

Endret av Veronica
Skrevet

Nå er vel ikke du selveste prakteksempelet på SOSK (Stor og Staut Kar) heller da, Steffy. Rebecca f.eks, kunne sikkert gitt deg juling :p Så den generaliseringen din er jo litt morsom :) (No pun intended)

Skrevet
Hvis utviklingen fortsetter slik den gjør, vil det være like få gutter som jenter som klarer kravene.

8138416[/snapback]

Kanskje, hvis vi er heldig. Den dagen mental styrke stiller sterkere enn fysisk styrke har vi kommet til det neste stadiet i evolusjonen.

Skrevet
Er det denne stemninga her (heftige diskusjoner) alle gamle SOere ville ha tilbake? *lurepå* :hmm:

8138410[/snapback]

Ja! La oss se om vi greier å hisse opp stemninga helt til noen går over streken og blir bannet! :w00t:

Skrevet

8138417[/snapback]

Oh, feel the carebass.

8138430[/snapback]

Gå ta deg en sprøyte testosteron og spill litt American Army. Du trenger det virkelig.

Skrevet
Herregud, folk har for mye penger når de ringer opplysninga å prøver å få forklart hvordan de spiller wow.

8138443[/snapback]

Hahaha, fikk vedkommende svar på sitt spørsmål, da?

Skrevet
Nå er vel ikke du selveste prakteksempelet på SOSK (Stor og Staut Kar) heller da, Steffy. Rebecca f.eks, kunne sikkert gitt deg juling :p Så den generaliseringen din er jo litt morsom :) (No pun intended)

8138437[/snapback]

Jeg har vel nevnt det flere ganger. Jeg er som kjent ikke militærtypen.

Men nå er ikke Rebecca prakteksemplet på fjollete jentejente heller, så hun er like mye unntak som meg ^^

Skrevet
Ja! La oss se om vi greier å hisse opp stemninga helt til noen går over streken og blir bannet!  :w00t:

8138439[/snapback]

Det er alt og alt for lenge siden det har skjedd :wee:
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hvis utviklingen fortsetter slik den gjør, vil det være like få gutter som jenter som klarer kravene.

8138416[/snapback]

Kanskje, hvis vi er heldig. Den dagen mental styrke stiller sterkere enn fysisk styrke har vi kommet til det neste stadiet i evolusjonen.

8138438[/snapback]

Hvis vi er heldig? Du hadde klart NATO-kravene, og se da for deg en dobbelt så tung og trippelt så uatletisk fyr som deg selv stå på grensen og sikte på russerne.

Skrevet
Hvis vi er heldig? Du hadde klart NATO-kravene, og se da for deg en dobbelt så tung og trippelt så uatletisk fyr som deg selv stå på grensen og sikte på russerne.

8138483[/snapback]

I'm wirey.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...