Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så utrolig spennende å sitte i forelesning som tar opp akkurat det samme vi holdt på med for et par måneder siden. Waste of time, blæh.

Skrevet (endret)

Good Guess. :(

Faen, jeg kommer til å måtte lese pensum det halvåret her...

edit: Jeg sovnet ikke før kl. seks heller da, så det er jo ikke rart jeg ikke fikk stått opp i tide.

Endret av NgZ
Skrevet

Det var da forferdelig lite liv her inne så tidlig på dagen. Nå skjønner jeg hvorfor jeg vanligvis ikke er her før senere :wee:

Skrevet

So er dødt for tiden, ja :p

*hører på The 69 Eyes - Christina Death (live)*

Sååeh, to kebab or not to kebab i storefri?

Skrevet

Har du lyst har du lov.

Hmm... Nå fikk jeg lyst på kebab og baconcheeseburger. Neh, jeg får ta å lage meg litt mer sjokokaffe og en toast.

Skrevet
Våkna opp med migrene. Fett!

8051898[/snapback]

Den er kjip. Selv våkna jeg ca. 24.00 i natt med krampe i leggen. Trodde jeg skulle dø de 20 sekundene det sto på :dontgetit:

NgZ: Jupp, then kebab it is =D

Skrevet (endret)
Jeg vet mange steder det er kjipere å ha sår.

8051926[/snapback]

Som f.ex. kukhodet.

Har fått sykt dilla på gimme shelter av rolling stones. Synes jeg skal bli lei den snart, så jeg kan høre på noe annet :hrm:

-------

Jeg vurderer å hjem fra byen idag for å forbrennne litt fett. Typen fikk hakeslepp siden bussen tar over 20 minutter. :roll: Ikke har jeg musikk heller.

Endret av mushi
Skrevet
Jeg vurderer å hjem fra byen idag for å forbrennne litt fett. Typen fikk hakeslepp siden bussen tar over 20 minutter.  :roll: Ikke har jeg musikk heller.

8051946[/snapback]

Det er forferdelig å gå lange turer uten musikk :(

Skrevet (endret)

skal gå om en halvtime til bussen og rekker ikke lade mp3-spilleren. Ikke har jeg hodetelefoner heller. Regner ikke med at turen tar mer enn halvannen time.

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...