Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha.. Sitter å hører på "Monty Python's Contractual Obligation Album" nå. Sangen "I Like Chinese" er helt ufattelig rasistisk :p

8048535[/snapback]

er det ikke der den geniale kjærlighetssangen "Sit on my face and tell me that you love me" er også? :p

8049003[/snapback]

Førstelåta det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hysj, tenk på de mindreårige!

8049375[/snapback]

Ja selvfølgelig... Åssen kunne jeg glemme dem... Du er ikke kul uten mindreårige?

Bedre nå bundy?

Skrevet (endret)
ja selvfølgelig... Åssen kunne jeg glemme dem... Du er ikke kul uten mindreårige?

Bedre nå bundy?

8049390[/snapback]

Ja, en mindreåring eller 2 stk rundt deg må du ha. Du vet sånne wannebe bad

Endret av Bundy
Skrevet

haha jeg ser på "I shouldn't be alive" på dicovery. En dud har knekt binet på 12 steder og driver og skriker og jamrer seg og beskriver hvor grusefulle smertene var. God underholdning :wee:

Skrevet
haha jeg ser på "I shouldn't be alive" på dicovery. En dud har knekt binet på 12 steder og driver og skriker og jamrer seg og beskriver hvor grusefulle smertene var. God underholdning :wee:

8049412[/snapback]

Stilig :thumbup:

Skrevet

8049412[/snapback]

Er det den hvor han tar av skoene med en pinne? Sett den 2 ganger, morsomt :wee:

Skrevet

8049412[/snapback]

pft.. for ei pingle.. :roll:

Skrevet
Er det den hvor han tar av skoene med en pinne? Sett den 2 ganger, morsomt :wee:

8049425[/snapback]

du kan se beinspliten står ut av beinet og den pulserer og han har "grusommesmerter og blir desperat". Han prøver å redde kompisene sine som driver å fryser ihjel elns.

Skrevet
du kan se beinspliten står ut av beinet og den pulserer og han har "grusommesmerter og blir desperat". Han prøver å redde kompisene sine som driver å fryser ihjel elns.

8049433[/snapback]

Mhm, hørtes deilig ut. Må prøve noe sånt ja.

Lars! *gi balltre i alu*

Slå beina mine!

Skrevet
Mhm, hørtes deilig ut. Må prøve noe sånt ja.

Lars! *gi balltre i alu*

Slå beina mine!

8049441[/snapback]

*slå bundy*

Ser på nypd blue jeg da... synes det er mye bedre å se når jeg skal spise mat :)

Skrevet
Ser på nypd blue jeg da... synes det er mye bedre å se når jeg skal spise mat :)

8049467[/snapback]

Så slipper du å tenke så mye på at maten smaker dårlig? :whistle:
Skrevet

Arg, jeg har ikke lyst til å se ut som spøkelse i sommer. Har tenkt litt på sol elns, men da må jeg helt ned til byen og der er jeg nesten aldri.

Gir faen, kommer meg aldri på stranda allikavel.

Skrevet
Så slipper du å tenke så mye på at maten smaker dårlig? :whistle:

8049490[/snapback]

ØY! jeg KAN lage mat asså! Men er ikke så delikat å se på blod og gørr når man skal spise for å si det sånn ;)
Skrevet
ØY! jeg KAN lage mat asså! Men er ikke så delikat å se på blod og gørr når man skal spise for å si det sånn ;)

8049510[/snapback]

Kekeke, er det de alle sier ^^
Skrevet
Arg, jeg har ikke lyst til å se ut som spøkelse i sommer. Har tenkt litt på sol elns, men da må jeg helt ned til byen og der er jeg nesten aldri.

8049499[/snapback]

Ligg naken i vinduet elns.

Men er ikke så delikat å se på blod og gørr når man skal spise for å si det sånn ;)

8049510[/snapback]

Jo? Det gir makrel en ekstra metallsmak liksom, nam.

Gjest medlem-105476
Skrevet

8049499[/snapback]

Man blir jo nesten automatisk brun om man er ute om sommeren. Bare å kaste t-skjorta, så slipper man å ligge å sole seg.

Skrevet
Man blir jo nesten automatisk brun om man er ute om sommeren. Bare å kaste t-skjorta, så slipper man å ligge å sole seg.

8049543[/snapback]

Kan by på komplikasjoner med tanke på at hun er jente...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...