Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sånt er jo gøy.. Hvis det er folk i nærheten så han ikke kan fly på deg, og du er verbalt overlegen.

Endret av NgZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånt er jo gøy.. Hvis det er folk i nærheten så han ikke kan fly på deg, og du er verbalt overlegen.

7906837[/snapback]

Pappaen hans har nok penger til at han ikke bryr seg om at det er folk rundt..

Skrevet
Nå har vel aldri Dani & Co coveret Fear of the Dark. Gi heller cred til Graveworm for det.

7906685[/snapback]

Men Hallowed Be Thy Name derimot har Dani & Co covra ganske bra.

7906702[/snapback]

Damit. Stemmer. Jeg som blander. Det var selvsagt Hallowed Be Thy Name jeg tenkte på :\
Skrevet
Pappaen hans har nok penger til at han ikke bryr seg om at det er folk rundt..

7906845[/snapback]

Haha, hva var det dere kranglet om?
Gjest medlem-77217
Skrevet

Nu skal jäg till mormor! Jeyah.

Visj mi løkk.

Skrevet
Jeg begynner å bli lei av å være trøtt på ettermiddagen og våken om natta. FAEN heller

7907129[/snapback]

Legg deg på ettermiddagen, og sov til morgenen etter...
Skrevet (endret)

Kjeder rævva av meg... Men that's about to change. Har nettopp satt på Slipp Jimmy fri... Den er genial!

De har tatt det pudderludderet så jævlig på kornet. Ler så rått hver gang han kommer og åpner kjeften :!:

Endret av L4r5
Skrevet
Jeg undres på hvor den lille engelske small talk eller hva den nå het tråden er blitt av.. :hmm:

7907415[/snapback]

Tror den ligger under Kultur -> Språkspalten. :)

Skrevet
Jeg er sliten, sånn fysisk sliten. Beina mine er drit tunge, og det er faktisk deilig :D

7907499[/snapback]

Hva har du gjort i dag da? :)

BTW; hva skjer? når jeg skriver innlegg kommer det en rød strek under hvert ord? :hmm:

Skrevet
BTW; hva skjer? når jeg skriver innlegg kommer det en rød strek under hvert ord? :hmm:

7907517[/snapback]

bruker du firefox? med stavekontroll?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...