Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag har jeg faktisk vært ganske produktiv, en venninne av meg kom med 2 baguetter til meg.. så e tar en liten pause, åssen har din dag vært da neppe pusen? :)

7795713[/snapback]

Vel, har registrert til sammen 786 kontrakter nå som ble slettet ved en feil. Har sittet med dette i 3 dager. Samme om og om igjen. Så du kan tenke deg.

 

Men i morgen skal jeg til Julie, så gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Åssen kan jeg skrive <<  i mac?  Altså to < i et

7787368[/snapback]

Lag et htmldokument, og skriv » « i det. Så åpner du det i en nettleser og kopierer det tegnet du vil bruke.

 

Kanskje universets mest tungvinte metode, men det funker :p

7787371[/snapback]

Haha, n00b :p

 

der er jo samme knapp for det på en Mac som det er i Windows :p

7787505[/snapback]

 

clvn, funker ikke

 

Equerm, sier du det? Fortell meg?

Lenke til kommentar
Vel, har registrert til sammen 786 kontrakter nå som ble slettet ved en feil. Har sittet med dette i 3 dager. Samme om og om igjen. Så du kan tenke deg.

 

Men i morgen skal jeg til Julie, så gleder meg til det :)

7795716[/snapback]

 

Ouch, den suger, men det er sikkert ingenting julie ikke kan fikse (med tanke på humøre ditt)

 

Imorgen skal jeg på Dagfinn Lyngbø stand up, håper det blir bra

Lenke til kommentar
Jeg sitte å koser meg med å destruere harddisker i dag jeg :p

 

Hittil har jeg fått 4 stk som skal ødelegges, så jeg skrur de opp og bruker platene som frisbee :p

7795742[/snapback]

 

Send dem hit da, jeg "lover" at jeg ikke sender dem til IBAS, får gjenopprettet innholdet og legger det ut til høystbydende på ebay :whistle:

Lenke til kommentar
Send dem hit da, jeg "lover" at jeg ikke sender dem til IBAS, får gjenopprettet innholdet og legger det ut til høystbydende på ebay  :whistle:

7795753[/snapback]

Absolutt ikke :p

 

Jeg vet egentlig ikke hva som er på de men det er sikkert ikke noe som egentlig er så forferdelig farlig, sannsynligvis kundeinfo og slikt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...