Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hva slags skole er det du går på? :p

 

Idag viste det seg at vi bare hadde 2 timer før dagen var over. Så nå kan jeg slappe av før jeg skal til skolen og være der til 9 i kveld :)

 

Skal hjelpe et kokkelag med å gjør klar fisk til de skal kjøre rundt med hurtigruta i Troms. Jeg fikk tilbud om å bli med og det takket jeg ja til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overhodet ikke.

La oss ta en runde med heftig e-tafsing P  :dribble:

7795429[/snapback]

 

*e-tafser Ismannen på unevnelige steder*

 

 

Clvn, det er kaldt ute fordi vi er barn av gud og gud har bestemt at vi har årstider å at noen årstider er kalde mens noen er varme, det er bare en fase av livet vi må gjennom, vi er alle guds barn, og han elsker oss veldig mye, jesus døde for oss, så derfor er det kaldt :)

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Clvn, det er kaldt ute fordi vi er barn av gud og gud har bestemt at vi har årstider å at noen årstider er kalde mens noen er varme, det er bare en fase av livet vi må gjennom, vi er alle guds barn, og han elsker oss veldig mye, jesus døde for oss, så derfor er det kaldt :)

7795446[/snapback]

*bitchslap*

 

Slik lykke-propaganda vil jeg ha meg frabedt!

Lenke til kommentar
Clvn, det er kaldt ute fordi vi er barn av gud og gud har bestemt at vi har årstider å at noen årstider er kalde mens noen er varme, det er bare en fase av livet vi må gjennom, vi er alle guds barn, og han elsker oss veldig mye, jesus døde for oss, så derfor er det kaldt :)

7795446[/snapback]

*bitchslap*

 

Slik lykke-propaganda vil jeg ha meg frabedt!

7795465[/snapback]

/agree

 

Den bittelille P: hHåper virkelig du ikke var seriøs. Sånn for din egen del (:

Lenke til kommentar
*bitchslap*

 

Slik lykke-propaganda vil jeg ha meg frabedt!

7795465[/snapback]

 

Livet ditt er ikke verdt å leve, du er en fattig jordbærplukker midt på vintere med ingen jordbær å plukke din ingen jordbærplukkende tater!

 

Finn gud, finn frelse, finn meg, dra fram til pølse, la meg gni den inn, med såpe å skum, helt til jeg kommer i din munn

Lenke til kommentar
Det er bare noe du sier fordi Gud har bestemt at du skal være anti-lykkepropaganda i dag, men i morgen vil du nok en gang se lyset.  :)

7795473[/snapback]

 

 

Livet ditt er ikke verdt å leve, du er en fattig jordbærplukker midt på vintere med ingen jordbær å plukke din ingen jordbærplukkende tater!

 

Finn gud, finn frelse, finn meg, dra fram til pølse, la meg gni den inn, med såpe å skum, helt til jeg kommer i din munn

7795483[/snapback]

Nevaaarrrr :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...