Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Morn. Om to timer har jeg eksamen. Er ganske så spent. Om ikke annet, sov jeg faktisk veldig godt i natt =)

7390289[/snapback]

Lykke til.

Tror jeg skal hive meg i badekarret hos gamlingen og så skal jeg rane kjøleskapet for mat. I'm bad to da bone..mm.

Artig lesing for de som kjeder seg.

Skrevet
Engelsk tentamen nå, fikk panikklest litt nå, hade!

Det går dritdårlig, jeg er helt sikker på det.

7390402[/snapback]

Satser på en 3'er ? :p

Skrevet

Jeg hadde mareritt i stad så jeg tørr ikke sove mer. Fikk bare rundt 4 timer søvn idag. Jeg våkna opp og var hel gjennomvåt av svette og dritredd. Hater når det skjer så ofte.

Skrevet
Idag var jeg skikkelig trøtt, sovnet på bussen og sjanglet ut da den stoppet. Og så sov jeg litt på gulvet før læreren kom.

7390671[/snapback]

Du er så slapp.

Men jeg veit hva som får deg til å våkne, en liten stund.

Skrevet
Er alltid like herlig å våkne og ikke ane hvor man er, bare at man må bevege seg og komme seg av og ut :p

7390687[/snapback]

ja, ihvertfall hvis man merker at man er på busstasjonen og dørene er lukket og bussjåføren borte :wee:

Skrevet
Du er så slapp.

Men jeg veit hva som får deg til å våkne, en liten stund.

7390700[/snapback]

Jasså, du får komme og vekke meg da vettu!

ja, ihvertfall hvis man merker at man er på busstasjonen og dørene er lukket og bussjåføren borte :wee:

7390702[/snapback]

Haha, kanskje på tide å bevege seg da ja :!:

Skrevet (endret)

7390702[/snapback]

Haha, kanskje på tide å bevege seg da ja :!:

7390709[/snapback]

jepp, følte meg ganske fri da når jeg somla fram riktig knapp og kom meg ut i frisk luft

Endret av PepsiCo
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...