Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steffy:

Jeg ville nok ikke stempla deg som fjortiss. Neppe har et poeng, og det er vanskelig å bli stempla når man har passert 16-17 år, særlig som gutt.

Men den fylla du hadde her i høst kan vel klassifiseres som fjortissfylla :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har like lett for å dømme en 30åring fjortiss som jeg har for å dømme en tolvåring. :)

7725283[/snapback]

De som sier at alder ikke skaper en form for dømmekraft tror jeg lyver.

Skrevet

Zlatzman: I mitt forsvar når det gjelder den fylla, så var det fordi jeg ikke hadde drukket frem til jeg fylte 18, rett og slett fordi jeg synes det var så fjortiss å bli så full. Første gang man drikker sprit og en av de første gangene man drikker i det hele tatt går galt uansett, jeg hadde ingen anelse hvor grensen min var. Jeg har derimot lært og holdt meg unna slik oppførsel siden, hvis det hjelper meg opp av fjortiss-hulet jeg gravde for meg selv. ^^

Skrevet
Takk, Arinomi, skulle akkurat til å skrive at jeg lyver ikke, jeg har bare erfaringer med mange forskjellige typer folk. :p

7725321[/snapback]

Bare hyggelig :) Det har jeg også.

Skrevet
Takk, Arinomi, skulle akkurat til å skrive at jeg lyver ikke, jeg har bare erfaringer med mange forskjellige typer folk. :p

7725321[/snapback]

I min posisjon er jeg i kontakt med mange mange i løpet av en dag i alle aldersgruppen. INGEN av dem har likens. Men jeg kan utifra alder, skjønne åssen jeg bør og skal ordlegge meg og oppføre meg.

Skrevet (endret)

Steffy:

Du kan komme opp av hølet da ja.

Drakk ikke mye før etter jeg hadde blitt 18 jeg heller, det har aldri gått så veldig ille, men jeg har da spydd på folks blazere og slikt.

red: Det skjedde i fjor høst, altså første semesteret på NTNU.

Endret av Zlatzman
Skrevet
Steffy:

Du kan komme opp av hølet da ja.

Drakk ikke mye før etter jeg hadde blitt 18 jeg heller, det har aldri gått så veldig ille, men jeg har da spydd på folks blazere og slikt.

red: Det skjedde i fjor høst, altså første semesteret på NTNU.

7725333[/snapback]

Da har vi ihvertfall det til felles, første semesteret på NTNU fører bare til problemer. ^^

Når man går psykologi, har torsdag og fredag fri og sitter for det meste på hybelen og ser serier/film resten av tiden, så frister det ofte å stikke ut og drikke. ^^ Jeg har derimot klart å begrense meg nå, selv om jeg muligens rotet med LarsP på lørdag.

Skrevet
Jeg blir snart 19

7725377[/snapback]

Det er ikke noe gøy. Da nærmer du deg 20 åra. Det er ikke kult.

7725398[/snapback]

20-årene er best. "Hey j15trondheim, may I interest you in some sprit?"

Skrevet
Ingenting galt med å nærme seg tjue! Da kan du jo plutselig ikke være fjortiss mer, uansett hvordan du oppfører deg :)

7725409[/snapback]

Gidd vær teit da.

Det var jo ikke i nærheten av det jeg sa engang.

Skrevet
Det var ikke deg jeg refererte til heller, Neppe. Tro det eller ei.

7725429[/snapback]

Da velger jeg å tro det.

Slipper jeg å gå å tygge negler i full nervøsitet om at jeg blir angrepet av en eple på vei hjem idag.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...