Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bah.

Jeg skulle liksom gjøre lekser, dusje og komme meg i seng til rett tid, men neida.

Jeg måtte sovne eller noe.

Bortevekk var jeg i alle fall.

Stor sannsynlighet for at jeg har spilt siden ca 14:30 også.

Makan...

Skrevet
Bah.

Jeg skulle liksom gjøre lekser, dusje og komme meg i seng til rett tid, men neida.

Jeg måtte sovne eller noe.

Bortevekk var jeg i alle fall.

Stor sannsynlighet for at jeg har spilt siden ca 14:30 også.

Makan...

7695110[/snapback]

Haha.. Typisk.. Har også sløvet bort stort sett hele dagen.. :S

Skrevet

Heldig du er :)

Hm. Sover vist ikke jeg. Tror jeg skal se en episode til av Ramsey's Kitchen Nightmares. Så akkurat episoden med momma cherry's soul food. Fikk jævlig lyst på, så sinnsykt digg ut :love: *sulten*

Skrevet

hmm...

nå har jeg fått gjort unna skolegreiene.

nå gjenstår bare dusj og soving.

men jeg tror jeg tar soving og så dusjen når jeg våkner.

Fungerer nok bedre...

Skrevet

Faen, jeg begynte å spille FretsOnFire, og plutselig var halve natten gått. Jeg må skaffe meg et gammelt tastatur som ikke harmediataster og sånn drit, jeg får ikke holdt det skikkelig. Fingrene mine kommer til å få kronisk krampe hvis jeg fortsettter mye lenger.

Skrevet
Faen, jeg begynte å spille FretsOnFire, og plutselig var halve natten gått. Jeg må skaffe meg et gammelt tastatur som ikke harmediataster og sånn drit, jeg får ikke holdt det skikkelig. Fingrene mine kommer til å få kronisk krampe hvis jeg fortsettter mye lenger.

7695226[/snapback]

Det frister å laste ned FoF, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe særlig når man har GH.

Skrevet
Det frister å laste ned FoF, men jeg har vanskelig for å tro at det er noe særlig når man har GH.

7695232[/snapback]

Da må du nok gi opp søvn og gli inn i konstant insomnia ;)

Skrevet

7695232[/snapback]

Jeg ville nok heller hat GH ja.... :/
Skrevet
Omg ffs bbq! Nå gidder jeg ikke mer gymrapport. Den er jo allerede nesten 1 måned for sen, 1 dag til gjør vel ikke noe.

7695279[/snapback]

Første termin er jo snart over da, er vel et stort minus at du ikke har levert rapporten?

Skrevet

NP: Stevie Ray Vaughan - Pride and Joy

Idag skal jeg ut til Vestby og levere en jakke, hente den nye t-skjorten min, besøke farfar, handle klær, handle mat og høre på musikk.

Skrevet (endret)

Sett den videoen for mange ganger, Steffy. :wee:

Men ja, SRV bra. <3

Nå forsøker jeg å finne ut hvor mange eksemplarer det finnes av en LP jeg har.

Pink Floyd - The First XI

Men finner faen ikke noen gode sider. Vil også evt finne ut hvor mye den blir solgt for.

Endret av DemonFudge
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...