Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja greit Dotten. Fra nå av skal jeg rapportere alt jeg ser av regelbrudd og det jeg mener er spam.

Gud, skulle ønske jeg var gammel nok til å bli mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja greit Dotten. Fra nå av skal jeg rapportere alt jeg ser av regelbrudd og det jeg mener er spam.

Gud, skulle ønske jeg var gammel nok til å bli mod

7609878[/snapback]

Slarvehank skal selv ha bank! ;)

Men jeg vil ikke gjøre deg noe da, bestevennen min!

Gjest medlem-105082
Skrevet

Dont hassel the hoff :!:

Skrevet

7609897[/snapback]

When I grow up I wanna be a policeman. Men helt seriøst så vil jeg bli mod. Jeg mener at forumet trenger flere

Hehe, takk takk bestevenn :wee:

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Eller denne:

Edit: Tror jeg tar den ned jeg.

Endret av medlem-105082
Skrevet

7609897[/snapback]

When I grow up I wanna be a policeman. Men helt seriøst så vil jeg bli mod. Jeg mener at forumet trenger flere

Hehe, takk takk bestevenn :wee:

7609913[/snapback]

Det mener ikke jeg. Det renner snart over. Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO. Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

Skrevet
Det mener ikke jeg. Det renner snart over. Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Jeg kunne bli SO6 mod XD

Skrevet
Det mener ikke jeg. Det renner snart over. Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Nei det er ikke bare i SO at jeg mener det trenges moderering, men jeg hadde med glede tatt meg av å moderere i SO

Skrevet

omg, siden fattern har bursdag i morgen ( nå ) så kommer det gjester hit kl 12 :(

Åssen skal jeg klare å rydde opp alt rotet på rommet mitt her når jeg sover da? :p

Skrevet (endret)

hahah, der skaffa almadora seg en ny avatar!

Dette er så underholdende at jeg ikke vil være sjåfør ikveld i redsel for å gå glipp av mere! :D

Shikaru: begynn nå!

Endret av Rasch
Skrevet
Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Syns det høres ut som det perfekte tidsfordriv jeg... :)

Skrevet
Hvis det kun er moderering i SO du synes er for dårlig, så er det fordi det er få eller ingen moderatorer som ønsker å moderere i SO.  Det er for mye arbeid å sitte og følge med døgnet rundt.

7609924[/snapback]

Syns det høres ut som det perfekte tidsfordriv jeg... :)

7609948[/snapback]

Tidsfordriv? Det er vel mer som et.. LIV.

Skrevet

Dette er så underholdende at jeg ikke vil være sjåfør ikveld i redsel for å gå glipp av mere! :D

7609947[/snapback]

Måtte jo det når Jarmo sier at man skal :mad:

Skrevet
Tidsfordriv? Det er vel mer som et.. LIV.

7609957[/snapback]

Jeg mener at SO trenger i allefall en mod. Selv om man ikke kan få med seg alt som skjer så er det bedre at noe/mye av regelbruddene blir gjort noe med enn at ingenting blir gjort

Skrevet

7609947[/snapback]

Måtte jo det når Jarmo sier at man skal :mad:

7609962[/snapback]

Og du tok det faktisk bokstavelig?

Thats why i love you! hahah! Jeg tror jeg skal opprette en sigg.. Med deg som favoritt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...