Equerm Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) No Seriøst, jeg pleier å legge meg når jeg har gått av meg rusen. Men i går greide jeg det ikke, jeg greide ikke gå engang.. Kjenner det i dag. Noen må lære meg å drikke med stil. 8510054[/snapback] huff og huff, slike dager er ekle Min var ikke så ille, men ille nok var det at jeg sov i en knøttliten opel vectra sammen med 3 andre Jeg skulle gjerne prøvd å lære deg å drikke med stil, men jeg tror jeg hadde feilet Endret 1. mai 2007 av Equerm Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Goood morgen SO. Velkommen til en ny dag med mrbjoern her i studio. Om ikke lenge blir det frokost special! Vi skal ta en nermere titt på brødskiver og pålegg til frokosten i dag- Senere på dagen skal vi spørre forumbrukerene hva de skal bruke dagen til. Men aller først hører vi på Jim Stârks "Morning Song" Radio SO - Radiokanalen for den avhengige forumbruker ^_^ Endret 1. mai 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Noen må lære meg å drikke med stil. 8510054[/snapback] Du er herved invitert på cognaq og kaffe til meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Og da er det tid for Frokost Special! I dag står det nystekte rundstykker på menyen. Vi er snart tilbake, med litt nyheter om frokost Ha en trivelig dag ^_^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Du er herved invitert på cognaq og kaffe til meg. Hørtes ikke godt ut. Men ok Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Du er herved invitert på cognaq og kaffe til meg. Hørtes ikke godt ut. Men ok 8510149[/snapback] Du får bare ha noe innabords fra før av. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Noen må lære meg å drikke med stil. 8510054[/snapback] Du er herved invitert på cognaq og kaffe til meg. 8510140[/snapback] Åherregud. Minner meg om hva jeg fylte på lommelerken. "Raynor", skikkelig, dårlig Cognaq. Smakte som hjemmebrent =/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Og velkommen tilbake til Radio SO, det er fremdeles mrbjoern som er i studio. ^_^ Frokost Sendingen var ikke mye å skryte av, men det vil bli noen intervjuer med forumbrukere utover dagen Og nå er det på tide med noen timers sending av forumbrukernes musikkønsker Endret 1. mai 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Slasken er sulten, frokost @ Tiffany's anyone? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Og velkommen tilbake til Radio SO, det er fremdeles mrbjoern som er i studio. ^_^ Frokost Sendingen var ikke mye å skryte av, men det vil bli noen intervjuer med forumbrukere utover dagen Og nå er det på tide med noen timers sending av forumbrukernes musikkønsker Er du ok? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Er du ok? 8510432[/snapback] Ikke vær frekk bare fordi det dunker i hodet ditt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Og velkommen tilbake til Radio SO, det er fremdeles mrbjoern som er i studio. ^_^ Frokost Sendingen var ikke mye å skryte av, men det vil bli noen intervjuer med forumbrukere utover dagen Og nå er det på tide med noen timers sending av forumbrukernes musikkønsker Er du ok? 8510432[/snapback] Hush! You don't ask the 'special', people, if they are special. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Ikke vær frekk bare fordi det dunker i hodet ditt. Hold munn du aner ikke smerten. Hush! You don't ask the 'special', people, if they are special. Sorry Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Er du ok? 8510432[/snapback] Er vi ok? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hold munn du aner ikke smerten. 8510456[/snapback] Ikke bli så emosjonell. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Er vi ok? Vi? Ikke bli så emosjonell. Okidok. Men nå skal jeg ut og spille tennis Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Vi? 8510482[/snapback] Ja? Husker du ikke forige helg? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 @ Demille Jeg måtte bare ha noe å gjøre i dag (Og jeg som trodde du var grei mot meg, jeg tok vist feil) Intervju med Campin-carl i min forige post btw Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 du gadd ikke lage nye post nei, måtte redigere det inn Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Sorry 8510456[/snapback] Damn right Fylleangst i dag. Yay! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg