Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal være ganske flink om du ikke finner en drink du liker. Skikkelig blandings forhold med rett blandevann og du har plutselig "brus"!  :ohmy:

8509363[/snapback]

Tru dat.

 

Men jeg er ikke akkurat typen som vil finne på å drikke for rusens skyld, jeg er ute etter god smak. På attenårsdagen kan det vel hende at jeg svir av en del hundre kroner på litt ordentlig vin.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Nedtur på russerebusen, nedtur på russefesten etterpå, bare bråk og driiit. Og i tillegg nedtur da jeg var på vei hjem :hm: I det heletatt nedtur i hele kveld ....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hm, frognerparken natt til 1. mai er faenmeg oppskrytt.

8509490[/snapback]

 

Du er i det minste heldig som fikk dratt ut i det minste, jeg satt her og koste meg med hodepine og sår hals :w00t:

 

 

Og da sier jeg takk for meg, for nå kryper den gule rundingen med hakk i til køys ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hva skjedde -Luffe?

8509514[/snapback]

2 min etter at første russebil/van kom til rebusposten kom purken og skulle ha oss til å rydde hele plasen, ryktet spredde seg og det tok noen timer før neste bil kom, men det var vel egentlig greit. Var ikke så artig med kleslenker osv. Så samla russen seg på plassen, men etter maks 15min ble det bråk og purken kom igjen. Skjedde aldri så mye, bare sånn halvslåssing. Da det hadde roa seg litt var det forstatt ganske dødt, musikken var ganske høy etc., men tok liksom aldri av. Hadde regna med at det skulle bli ganske villt ... noe det ikke ble. Orka ikke å surre rundt uten å gjøre noe spesielt, så stakk hjem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...