Gå til innhold

YouTube: Sjekk ledda på denne karen..

Patience

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er født med feil, denne karen er vell mest sannsynlig født med en ledd"feil". Har jo sett slikt før, han behøver jo ikke være syk for å kunne gjøre dette, å det er ikke bra for folk som ikke kan gjøre dette, men for han er det nok sikkert helt vanlig

Skrevet

Jeg mener; Det er ingen REGEL som sier at man skal lete seg frem til en tilsvarende tråd. Derfor er det fritt frem for den som måtte ønske det å starte sin egen.

EOD:

Ontopic!!

Skrevet

Jeg har en kamerat som kan akkurat det samme. "Sykdommen" kalles hypermobilitet, og problemet er at leddene er deformerte slik at de har altfor stor bevegelsesradius.

Kameraten min kan strekke høyre hånd over venstre skulder, så langt at han kan klø seg i ræva. :p

Skrevet (endret)

Saw 3, Hostel og diverse Ogrish-videoer klarer jeg uten problemer, men denne her klarte jeg rett og slett ikke se gjennom.

Endret av CurSe
Skrevet
Saw 3, Hostel og diverse Ogrish-videoer klarer jeg uten problemer, men denne her klarte jeg rett og slett ikke se gjennom.

7359933[/snapback]

akkurat det skulle jeg skrive også.

jeg har sett videoer av folk som blir brent ihjel eller halshugget, men denne taklet jeg ikke

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...