Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til jenter.


Gjest Gjest_eyyy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_eyyy_*

Hey.

 

Er ei jente som går på skolen i paralellklassen som jeg liker litt, vi har snakka litt på msn. Men har litt dårlig erfaring med det så jeg har kutta det ut litt. Vi er liksom bare på, "Hei" nivået når vi møtes så er litt vanskelig å vite hva hu egentlig syns om meg.

 

 

Hvis jeg har lyst til å spørre hu om vi skal finne på noee en dag, bør jeg si det face2face? Føler det er litt bedre men, blir litt flaut i og med at jeg nesten ikke kjenner hun.

 

MSN er litt feigt men?! :hmm:

 

 

NOen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_eyyy_*

Jeg skjønner hva du mener.

 

Men, er liksom. Sykt flaut når jeg ikke kjenner hu så veldig godt. Blir jo kjent selvfølgelig men når vi fortsatt bare sier hei nesten såå. tja.

 

 

Skjønner at det kan være dumt på MSN liksom. ;P

Lenke til kommentar
eg har snakka litt med hu på msn. Men ikke sånn veldig mye.

 

 

jejj, gidder ikke mase på msn med sånn uinteressante ting.

Gir bare dårlig inntrykk. =P

7353629[/snapback]

Ville kanskje anbefalt deg å bli LITT kjent med jenta før du spør henne ut. Ikke at du skal kunne noe særlig mye om hu, men om dere bare sier hei så kan du vel klare å dra i gang en samtale?

Lenke til kommentar
Det værste som kan skje er at hun sier nei. Og hun vil nok ikke være din siste forelskelse. Men har du nok selvtillit og attitude går det sikkert fint =)

 

(jenter liker gutter med attitude)

7353471[/snapback]

 

Derfor jenter liker Martin Schanche. Eller Martin "Klin kokos-makron" Schanche som ha liker å bli kalt.

Lenke til kommentar

Tråd stenges da dette ikke anses som riktig bruk av gjestefunksjonen, samt at emnetittelen er mildt sagt forvirrende og lite beskrivende.

 

Trådstarter oppfordres til å bruke en registrert bruker hvis han allerede er i besittelse av en slik en, eller å lage seg en bruker. Husk i såfall på å lese retningslinjer og netikette (hvorav info om emnetittel er et viktig punkt).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...