Gå til innhold

Whitebox


eSik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

quote:

_____________________________________________________

 

Har netop kjøpt CL5 fra whitebox. Fin service og oppfølgning.

 

Maskinen er bare såååå lekker!!!

 

_____________________________________________________

 

Fi Fan fetter, wollah du er bare såååå kuuul!

Wollah jeg lover deg!

 

 

Steen ble medlem 16-11-02. Jeg tenker Steen er en Whitebox ansatt! Hva tror dere fettere?

 

SkaZulu77

Lenke til kommentar

Hei!

 

Dette er vel den klassiske Whitebox diskusjonen og med det tradisjonelle utfallet;

 

personen som faktisk er fornøyd med sin Whitebox notebook blir beskyldt for å representere Whitebox og ikke annerkjent som lykkelig og fornøyd eier av et merke som forsøker å ta markedsandeler ved aggressiv prising.

 

Har egentlig Whitebox gjort noe galt? Har der vært noen klager som ikke har blitt fulgt opp av firmaet og finnes det noen klager på servicen deres?

 

Virker som om folk ble vettskremt av Winpad-perioden og etter det ikke vet hvordan de skal håndtere andre nye firma.

 

Slutt å refere til gamle tråder hvor folk baserer seg på antagelser og ikke erfaringer!!

 

Joskor

 

...og jeg er ikke whitebox ansatt.

 

[ Denne Melding var redigert av: joskor på 2002-11-16 14:17 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Joskor, dersom du ikke er Whitebox ansatt og heller ikke har noe med firmaet å gjøre, hvorfor går du da (tydeligevis) under et pseudonym? Og hva om jeg sa at 3 dine 5 postinger omhandler Whitebox, og den den 4 av 5. kritiserer du en Asus bærbar.. Tjatja, du stinker whitebox :smile:

Lenke til kommentar

Hei,

 

En ganske kraftig påstand du kommer med. Og er ikke helt med på argumentet ditt om at siden jeg bruker et pseudonym, må jeg være Whitebox-ansatt!!

Som så mange andre i forumet er jeg skeptisk men og svært interessert i Whitebox maskiner og deres pris-ytelse forhold.

Tror ikke mitt innlegg ang. Asus var kritisk, så sant det ikke er kritisk å være nysgjerrig.

 

Uansett er jeg fremdeles på jakt etter den "perfekte" laptop og har ennå ikke noe svar til mitt behov. Ikke engang Whitebox er fristende nok, overrasket nå??

 

Forsøk å holde forumet så saklig som mulig, og hvis Whitebox-ansatte skulle skryte av egen vare er det ikke noe vi kan gjøre for å stoppe de. Derfor er dette nok en anmodning om at Barara.no tester en av deres maskiner og lar fakta komme frem, ikke bare en masse synsing og subjektive meninger om et firma.

 

Joskor (et pseudonym)

Lenke til kommentar

Hei igjen...

 

Tror de aller fleste her går under pseudonym, ser ikke helt poenget med å utlevere full personalia i et forum, vi er ikke her for å bli personlige.

 

Denne diskusjonen har ikke noe i forumet å gjøre, så vi slutter den der. Tråden gjaldt Whitebox, ikke hvem jeg er; fordi du ut ifra at jeg bruker et pseudonym påstår at jeg må være whitebox-ansatt. I så fall har whitebox en lang lønningsliste.

 

God helg,

Jostein K

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-16 03:00, skrev Steen:

Har netop kjøpt CL5 fra whitebox. Fin service og oppfølgning.


Maskinen er bare såååå lekker!!!




 

Jeg lurer på en ting ang. Whitebox. Støyer den mye? Er den såpass stille at en kan sitte med den i for eksempel en forelesningssal?

Lenke til kommentar

Problemet med både zepto og whitebox er at de ikke er spesielt rimelige dersom du faktisk ser på hva du får. I whitebox sitt tilfelle får du desktop CPU, 15" skjerm(1400*1050) til ca 18000.

 

Går du til Dell som omtrent hver gang jeg har sjekket er billigst, får du 2 GHz P4M CPU, 15" skjerm(1600*1200) og ellers omtrent samme config som Whitebox til ~16500. + du får antageligvis lengre batterilevetid.

 

Dell sin

 

Vet ikke hvorfor linken ikke funker, kanskje den er for lang... Uansett så var det http://www.dell.no -> inspiron8200 -> recommended systems -> inspiron8200-> mulitmedia

 

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-11-30 16:26 ]

Lenke til kommentar

oyoz...sitter nå med min nye cl5 på fanget...

 

min bråker iallefall _EXTREMT_ lite...hører ikke mer enn et lite surr om jeg legger hodet mitt inntil...

 

det er en liten summende lyd når jeg tenker meg om... men ikke noe irriterende...tror fint du kunne hatt den ved forelesning...det skal iallefall jeg :smile:

Lenke til kommentar

oyoz...sitter nå med min nye cl5 på fanget...

 

min bråker iallefall _EXTREMT_ lite...hører ikke mer enn et lite surr om jeg legger hodet mitt inntil...

 

det er en liten summende lyd når jeg tenker meg om... men ikke noe irriterende...tror fint du kunne hatt den ved forelesning...det skal iallefall jeg :smile:

Lenke til kommentar

oyoz...sitter nå med min nye cl5 på fanget...

 

min bråker iallefall _EXTREMT_ lite...hører ikke mer enn et lite surr om jeg legger hodet mitt inntil...

 

det er en liten summende lyd når jeg tenker meg om... men ikke noe irriterende...tror fint du kunne hatt den ved forelesning...det skal iallefall jeg :smile:

Lenke til kommentar

Det er nok prossesorvifta du hører. Bare vent til kjølevifta slår seg på. Min dell støyer ganske mye når den begynner. Det gjør den etter noen timer, avhengig av hvor my harddisken går. Da slår jeg den som regel på dvalemodus i noen minutter, så den får kjølt seg, hvis jeg f.eks er på en lesesal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...