Gå til innhold

M med eget blad!


Anbefalte innlegg

8. januar kommer Mads Eriksens fantastiske tegneserie M med eget månedsblad. Det blir tretten utgivelser i året, så det er bare å bestille abonnement nå. I følge serienett.no kommer Dork Tower, Fuzzy og McCoy til å være blant biseriene i bladet. Er det noen som har vært borti Dork Tower før? Jeg gleder meg uansett til at Norges morsomste tegneserie kommer i eget blad!

 

Serienett

Schibstedforlagene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får vel nesten vurdere å abbonere på dette, tror jeg. Kunne ønske Frode Øverli kunne sammarbeide med Mads Eriksen og lage et blad sammen, for øvrig, det hadde vært saker. :)

7337391[/snapback]

eriksen har jo alt en ganske solid bolk av pondusbladene. men ja, om de delte et blad likt, med litt tilleggsplass for biserier, tror jeg det hadde vært det aller beste. spørsmålet med m i eget blad blir jo også om han klarer å holde kvaliteten oppe med økt produksjon. fram til det motsatte er bevisst setter jeg all min lit til at mads fortsetter i sin genialitet.

Lenke til kommentar
8. januar kommer Mads Eriksens fantastiske tegneserie M med eget månedsblad. Det blir tretten utgivelser i året, så det er bare å bestille abonnement nå. I følge serienett.no kommer Dork Tower, Fuzzy og McCoy til å være blant biseriene i bladet. Er det noen som har vært borti Dork Tower før? Jeg gleder meg uansett til at Norges morsomste tegneserie kommer i eget blad!

 

Serienett

Schibstedforlagene

7337369[/snapback]

Dork Tower er en serie av samme fyren som illustrerer Munchkin-kortene, *et-ellerannet* Kovalic. Kjøpte et blad i Danmark i sommer, mener det var ganske vittig og meget nerdete. Midt i blinken for målgruppen.

Lenke til kommentar
8. januar kommer Mads Eriksens fantastiske tegneserie M med eget månedsblad. Det blir tretten utgivelser i året, så det er bare å bestille abonnement nå. I følge serienett.no kommer Dork Tower, Fuzzy og McCoy til å være blant biseriene i bladet. Er det noen som har vært borti Dork Tower før? Jeg gleder meg uansett til at Norges morsomste tegneserie kommer i eget blad!

 

Serienett

Schibstedforlagene

7337369[/snapback]

Dork Tower er en serie av samme fyren som illustrerer Munchkin-kortene, *et-ellerannet* Kovalic. Kjøpte et blad i Danmark i sommer, mener det var ganske vittig og meget nerdete. Midt i blinken for målgruppen.

7351333[/snapback]

takk! :)

 

virker bra ut i fra hva jeg kan lese her og her. 8. januar blir en bra dag! (og noen burde sende Elisabeth Riiber et par Eon-striper, det burde sette fart på henne.)

Lenke til kommentar

Synes det begynner å bli så enormt mange serier, virker som de deler opp alle seriene i egne små mindre serier. For så å kjøre på med fyll i nesten hele bladet i håp om at det skal bli til en til spinoff....

 

Hadde du hatt f.eks Nemi, M, Pondus og Rocky i ett blad, så hadde du hatt ca akkurat nok materiale til å fylle det med kvalitet. Istedenfor så lager de 4 individuelle blad, med 10 sider med det som er på forsiden (f.eks pondus) og resten med tidvis elendig fyllmateriale.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
Så dette betyr at Pondus, ikke kommer til å ha M mer i bladet sitt?  :cry:

 

Et Pondus blad med M, Eon og Kollektivet er i mitt syn drømme bladet.

7356818[/snapback]

Pondus har skiftet utgiver til Egmont, sammen med Eon og Rocky tror jeg, så da blir det ikke mer M og Kollektivet der på en stund. Håper M bladet blir bra og selger bra, for det fortjener det virkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...