Gå til innhold

M med eget blad!


Anbefalte innlegg

Så dette betyr at Pondus, ikke kommer til å ha M mer i bladet sitt?  :cry:

 

Et Pondus blad med M, Eon og Kollektivet er i mitt syn drømme bladet.

7356818[/snapback]

Pondus har skiftet utgiver til Egmont, sammen med Eon og Rocky tror jeg, så da blir det ikke mer M og Kollektivet der på en stund. Håper M bladet blir bra og selger bra, for det fortjener det virkelig.

7357046[/snapback]

 

Kan dette bety at prisen på bladet kan øke betraktelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så dette betyr at Pondus, ikke kommer til å ha M mer i bladet sitt?  :cry:

 

Et Pondus blad med M, Eon og Kollektivet er i mitt syn drømme bladet.

7356818[/snapback]

Pondus har skiftet utgiver til Egmont, sammen med Eon og Rocky tror jeg, så da blir det ikke mer M og Kollektivet der på en stund. Håper M bladet blir bra og selger bra, for det fortjener det virkelig.

7357046[/snapback]

 

Kan dette bety at prisen på bladet kan øke betraktelig?

7361968[/snapback]

nei, det tviler jeg sterkt på. nemi gis jo ut av egmont, og prisen på det bladet er 39,-. noe dyrere enn pondus med sine 32,50, men så trykkes også nemi på finere papir. ser ikke noe grunn til at prisen skal settes opp. lurer på om det blir noen store endringer i pondus fremover? bytte av redaktør, større utskiftninger av biserier, osv. og, hva skjer med abonnementet mitt når egmont tar over?

Lenke til kommentar

Bra at bladene begynner å ta inn webcomics, ikke bare amerikanske avisserier, pluss at Mads Eriksen er en geek, han også - men det finnes da masse webcomics som er bedre enn Dork Tower. Achewood, Penny Arcade, White Ninja, Irritability, Red Meat, Sinfest, Sluggy Freelance, Scary Go Round, Overcompensating, Butternutsquash, 6:35, Wulffmorgenthaler, VG Cats, etc. Tilogmed Nodwick er å foretrekke foran Dork Tower!

Lenke til kommentar
Jaja, det er stripen der han har korsfestet jesus som er oppe til høring, du har jo også en fin stripe om mads vs. gud, mads vinner på walk over pga gud møtte ikke opp

7376231[/snapback]

 

Jada, det stemmer det (fikk vel som jeg ville ha det nå, av en eller annen grunn føler jeg meg litt dum :ermm: ... :D ). Har sett den stripa ja :)

Kom nå også på at det er en hvor han har et talkshow med Gud på besøk :!: De vil å litt magi, men det eneste Gud puller off er det håpløse "korttrikset" hvor man... slenger ut kortene vilt. Rart det, ikke så farlig med selveste Gud the MAN. Men Jesus derimot... spjælingen.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Jaja, det er stripen der han har korsfestet jesus som er oppe til høring, du har jo også en fin stripe om mads vs. gud, mads vinner på walk over pga gud møtte ikke opp

7376231[/snapback]

 

Jada, det stemmer det (fikk vel som jeg ville ha det nå, av en eller annen grunn føler jeg meg litt dum :ermm: ... :D ). Har sett den stripa ja :)

Kom nå også på at det er en hvor han har et talkshow med Gud på besøk :!: De vil å litt magi, men det eneste Gud puller off er det håpløse "korttrikset" hvor man... slenger ut kortene vilt. Rart det, ikke så farlig med selveste Gud the MAN. Men Jesus derimot... spjælingen.

7377828[/snapback]

 

det kom enda en "blasfemisk" jesusstripe rett etter den nevnte. begge finnes forøvrig på trykk i årets julehefte. (ikke at jeg har sniktittet eller noe, neida...)

Lenke til kommentar
det følger med giro når jeg har motatt første blad, ikke sant?

7379300[/snapback]

det er sånn det pleier å funke i alle fall. alt av bokklubbordninger og bokhandler på nettet legger ved giro med produktet, dersom du ikke allerede har forhåndsbetalt. og siden jeg har fått bekreftelse på bestilling, men ingen mulighet til å betale enda, tar jeg det for gitt at giroen følger med første blad.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Endelig :love:

 

Selv om det er kjipt at M forsvinner ut av Pondus, så er jeg så glad for at Mats Eriksen endelig har fått seg eget månedsblad. Pondus har blitt litt daft i det siste, så kan være greit med noe nytt og frekt...

 

Pluss at det blir nok et blad å glede seg til hver måned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...