Gå til innhold

M med eget blad!


Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hva som skjer med Eon? Når jeg bestilte M-abbonement fikk jeg høre at det skulle bli i M fram til April-Mai og så bytte til Egmont. Kommer det da til å gå inn i Pondus? Er helt avhengig av disse tre seriene så dersom de blir delt i tre forskjellige blad betyr det jo at det blir betydelig dyrere og mer arbeid å få tak i alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan fortelle meg hva som skjer med Eon? Når jeg bestilte M-abbonement fikk jeg høre at det skulle bli i M fram til April-Mai og så bytte til Egmont. Kommer det da til å gå inn i Pondus? Er helt avhengig av disse tre seriene så dersom de blir delt i tre forskjellige blad betyr det jo at det blir betydelig dyrere og mer arbeid å få tak i alt.

7621859[/snapback]

 

Men betyr også mer av hver serie per måned ;)

Lenke til kommentar
Mads Eriksen lanserer m

Morsommere enn dette blir det ikke. Mandag 8/1 signerer Mads Eriksen sitt nye humorblad m hos oss. Gratis blekke til alle så langt lageret rekker – og det blir ikke langt.

M-signering på Tronsmo på mandag, folkens! noen som klarer å finne ut av når på dagen det blir?

Endret av simenn
Lenke til kommentar
M-signering på Tronsmo på mandag, folkens! noen som klarer å finne ut av når på dagen det blir?

7646196[/snapback]

 

 

Hehe, må bare skryte litt, jeg var på M signering på fantasifestivalen i sommer. Mads var skikkelig kul og istedenfor å dra etter signeringen så satte han seg ned ved ølserveringa. Da måtte selvfølgelig jeg som en ekte M fan sette meg ned med noen øl og prate med han. Jeg har da drikki øl sammen med Mads Eriksen :w00t:

Det blei litt prating rundt kessel runden og madamens øyne og mere. Så hvis du har muligheten på Tronsmo og er litt tøff så inviter Mads ut på en bar runde eller noe, så får du høre mye morro :cool: (hvis han gidder da selfølgelig)

 

Btw. Mads tegner antagelig en tegning ved siden av signaturen sin, så tenk over hva du vil ha tegnet før du drar dit, f.eks ninja m, jorbershampo M, eller lignende.

Lenke til kommentar
Hehe, må bare skryte litt, jeg var på M signering på fantasifestivalen i sommer. Mads var skikkelig kul og istedenfor å dra etter signeringen så satte han seg ned ved ølserveringa. Da måtte selvfølgelig jeg som en ekte M fan sette meg ned med noen øl og prate med han. Jeg har da drikki øl sammen med Mads Eriksen :w00t:

Det blei litt prating rundt kessel runden og madamens øyne og mere. Så hvis du har muligheten på Tronsmo og er litt tøff så inviter Mads ut på en bar runde eller noe, så får du høre mye morro :cool:  (hvis han gidder da selfølgelig)

 

Btw. Mads tegner antagelig en tegning ved siden av signaturen sin, så tenk over hva du vil ha tegnet før du drar dit, f.eks ninja m, jorbershampo M, eller lignende.

7649354[/snapback]

fant ut, det er klokka fire på tronsmo. har fått signert før, men når du forteller nå rykker det til av misunnelse... jeg vil også! fikk ham forresten til å tegne en veterinær som skal til å inseminere en giraff, den ble dritkul. lurer på hva jeg skal bestemme meg for nå? de fleste tegneserietegnere tegner en tegning til deg når du får signert noe, men mads har vært friest fra standardtegninger til nå...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Haha...Rått.

 

Har dessverre ikke fått bladet i posten enda :nei:

Ringte Schibstedt og de sa jeg hadde bestilt forsent og ikke får før før etter utsendelsen av bladet neste uke. Allikevel kjedelig når fristen var 15. og jeg bestilte 17. :no:

7693893[/snapback]

 

Har du fått den usb-hub varmeren, og hvordan betaler jeg til dem? sender de giro?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått kommer de til å sende giro. Er i hvertfall det egmont gjorde med mitt Pondus abbonement. Har ikke fått bladet eller usb hub-varmeren enda nei.

 

...men Pondus kom idag, og det jeg har nå funnet ut at EON holder seg som biserie i M i en liten stund. Etterpå glir han fint over i Egmont og inn som biserie i Pondus fra NR 3 og utover.

Endret av Tristar
Lenke til kommentar
Så vidt jeg har forstått kommer de til å sende giro. Er i hvertfall det egmont gjorde med mitt Pondus abbonement. Har ikke fått bladet eller usb hub-varmeren enda nei.

 

...men Pondus kom idag, og det jeg har nå funnet ut at EON holder seg som biserie i M i en liten stund. Etterpå glir han fint over i Egmont og inn som biserie i Pondus fra NR 3 og utover.

7698627[/snapback]

 

fikk du Pondus via Egmont? Måtte du ringe dem og bestille nytt abonnement, eller fikk du tilbud i posten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...