Gå til innhold

M med eget blad!


Anbefalte innlegg

He he, gjett hvem jeg så i dag da, *kremt* i går. Selveste Mads Eriksen! Tilfeldig óg t.o.m. Var innom Avalon I trondheim for å kjøpe meg en spennende fantasy/sci-fi-bok; og der satt det en skallet kar med en liten skjeggestuss på haka å skreiv autografer på alle M-bladene folk strakte ut mot han :love:

Uff, skulle kjøpt meg et blad og skaffet meg en underskrift, men... parkeringsfrist vettu, dårlig tid :hrm:

Jaja, kult lell

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
He he, gjett hvem jeg så i dag da, *kremt* i går. Selveste Mads Eriksen! Tilfeldig óg t.o.m. Var innom Avalon I trondheim for å kjøpe meg en spennende fantasy/sci-fi-bok; og der satt det en skallet kar med en liten skjeggestuss på haka å skreiv autografer på alle M-bladene folk strakte ut mot han

7412203[/snapback]

Hm. Er det kommet ut et M-blad allerede altså? På abonnement-siden står det jo at det kommer i januar. Hva skjer? :hmm:

Lenke til kommentar
He he, gjett hvem jeg så i dag da, *kremt* i går. Selveste Mads Eriksen! Tilfeldig óg t.o.m. Var innom Avalon I trondheim for å kjøpe meg en spennende fantasy/sci-fi-bok; og der satt det en skallet kar med en liten skjeggestuss på haka å skreiv autografer på alle M-bladene folk strakte ut mot han

7412203[/snapback]

Hm. Er det kommet ut et M-blad allerede altså? På abonnement-siden står det jo at det kommer i januar. Hva skjer? :hmm:

7434199[/snapback]

jeg har ikke sett det i butikkene enda, men det er sendt ut til tidligere pondus-abonnenter. siden mitt abonnement ikke er skikkelig omadressert enda får jeg det ikke på en stund, men jeg fikk såvidt tittet på et "aller første nummer" i helgen, og det så ut til å være bra greier.

Lenke til kommentar
Vel, det er Avalon vi snakker her da, om noen kjenner butikken. Bare så dere vet det så var det flere M-blader der; to-tre stk :hmm:

M er nok ikke stort nok til å gå løs på storkjedene over hele landet. Som nevnt så var det i Trondheim jeg var - Mads Eriksens place...

7436892[/snapback]

joda, det sendes nok ut til det som finnes av butikker snart, slik som andre tegneserier. tipper dette bare er et slags prøvenummer som sendes ut til abonnenter og spesialbutikker før det offisielt første bladet kommer 8. januar.

Lenke til kommentar

Kjøpte Pondus idag, og da følgte det med eget blad for M, første nummer tydeligvis. M har Fuzzy og EON som gjesteserier blant annet, og oppdaget at Pondus bladet var tynnere enn noensinne, eneste gjesteserier der var duplex, oppgulp og ett par sider rocky. Lurer på om M får alle de beste gjesteseriene nå..

Lenke til kommentar

Det er for meg et vanskelig dilemma du tar opp der GtReBra; hva er best? Personlig ser jeg både fordeler og ulemper med begge. Glans er sterkere, myyye klarere farger og... skinner! Tørt papir er billig, umulig å fette til og kleber ikke.

Det handler vel mest om hva en er mest vant til. Før når jeg leste Donald som en galing ville jeg nok foretrekke glansark. Nå liker jeg tørt papir best; fordi det er slikt papir i mangabøkerne.

Jeg er uansett ok med at M har glanspapir. Det er alltid best at alt er litt ulikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Synes det var en del kule biserier jeg. Sånne absurde serier med egentlig ganske dårlige tegninger. Enkelt men genialt :D Men kommer nok ikke til å abonnere. Må nok fortsette med Pondus ;)

Lenke til kommentar
Helt OK førstenummer. Hadde ikke sansen for biseriene (Perry Bible Fellowship fungerer absolutt ikke i norsk språkdrakt, og de andre seriene var heller tafatte), men M leverte.

7597284[/snapback]

 

Er uenig der. Syns PBF er den type serie som handler mer om plot enn dialog. Derfor gjør deg ikke meg personlig noe om de blir oversatt til norsk.

 

Men hadde vært noe annet hvis de skulle oversette Sinfest, en annen av mine yndlings-webcomics. Den funker ikke på annet språk enn engelsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...