Gå til innhold

Skateboard,Snowboard,snowskate og rollerblades


Voldsund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Mine innlegg!*

 

Jeg skatet mye før, men det siste året har jeg faktisk ikke skate'a en gang.

Har tilsammen skatet i kanskje to år (teller ikke med dette året siden jeg ikke har skatet i år.) Men kan bare noen få ting som å droppe i ramp, olle/hoppe og andre små ting.

Men skating er kult det...!

 

Det var på tide med en slik tråd, hvis ikke det fantes en før da.

 

Her er brettet mitt:

 

-Toy Machine brett

-Appleyard II Thunder truckere

-Spitfire hjul

-Diverse klistremerker...

post-78596-1164301618_thumb.jpg

post-78596-1164301637_thumb.jpg

post-78596-1164301657_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

oooo , her kan jeg skrive mye <3 :dribble: jeg har skata hele livet omtrent :p men aldri aktivt , bare i år :ermm: jeg kan noen triks som pop shuvit og ollie og beibi nose slide :p jeg har bare kjøpt meg ferdi plate , men den funker helt greit , santa cruz plate med bullet trucks og hjul :) kjøpte mitt første snowskate for ikke så lenge siden .. men det er ikke noe snø :hrm: . jeg er litt stor og tung :( så jeg er ikke helt egnet for skateboard :p men jeg digger skating uansett :cool: jeg kan ikke så mange triks så yndlings trikset blir vell en helt perfekt pop-shuveit :) favoritt skatepark .. Trikkestallen i Trondheim ;) har ikke vært i noen andre parker så... :p

post-112531-1165929573_thumb.jpg

Endret av Benjaminf
Lenke til kommentar
oooo , her kan jeg skrive mye <3  :dribble:  jeg har skata hele livet omtrent :p men aldri aktivt , bare i år  :ermm:  jeg kan noen triks som pop shuvit og ollie og beibi nose slide  :p  jeg har bare kjøpt meg ferdi plate , men den funker helt greit , santa cruz plate med bullet trucks og hjul :)  kjøpte mitt første snowskate for ikke så lenge siden .. men det er ikke noe snø  :hrm:  . jeg er litt stor og tung  :(  så jeg er ikke helt egnet for skateboard :p men jeg digger skating uansett  :cool: jeg kan ikke så mange triks så yndlings trikset blir vell en helt perfekt pop-shuveit :) favoritt skatepark .. Trikkestallen i Trondheim  ;)  har ikke vært i noen andre parker så... :p

7483870[/snapback]

 

Ja, Benjamin:D Vi to vettu ;)

Grett, skal fortelle:

 

- Skata siden 4 klassen, men begynte aktivt for 2 år siden.

Skater i Trikkestallen i Trondeheim, vært med i noen konkuranser og laget noen "nabb" filmer :thumbup:

Kjøpte brettet mitt på Session for 2000kr, jeg monterte ( ikke ferdig pakke )

 

Skateboardet mitt

 

Plate: Zero

Hjul: ?

Truck:Independent

post-116313-1166032484_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg skatet mye før, for sån ca 3-4 år siden. Er ikke god på brett, men noe kan jeg jo.

Brettet vet jeg ikke hva er for noe, ikke noe annet heller egentlig.

Tok det fram litt igjenn i sommer, og satset utifra det nivået jeg hadde da jeg satt det på hylla. Var mye smerter den dagen.

 

Snowboard er det jeg driver mest med. Det vil si kanskje 4 ganger i året :p Ikke det at jeg er god på det heller, men men.

 

Jeg lagde noen snowboard filmer i vinter vis du vil se:

Snobbis (33mb)

A trip to jordet (6mb)

(meg i den signalgule jakka :p)

post-4798-1166095634_thumb.jpg

Endret av Fribbern
Lenke til kommentar
Sånn SnowSkate så ganske vanskelig ut... Er det for å kjøre i slalombakker/skibakker, eller er det bare for å leke seg i små bakker?

Og er det samme prisippet som med et SnowDeck?

7504705[/snapback]

nei det er ikke så vanskelig , kanskje enklere faktisk :) sånn snowskate er ikke så mye for slalombakker nei , eller det kommer an på hvor god du er:P det er mest for og bygge hopp og rails i hagen med ;) skal du i bakken er det lurt med en approach eller snowdeck.. ;)

Endret av Benjaminf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...