Gå til innhold

Stoolman og Gogh VR i 01 Singlekort! +05 og 06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så bilde av ett av kingpins oppsett (den andre tråden din), han hadde SLI med LN2 på begge kortene!

 

Er det mulig å matche sånne scores med cascader?

7332240[/snapback]

 

Nei, det er ikke mulig å nå like langt på CPU med cascade som med LN2 fordi de siste 10-20 gradene du trenger over -100C klarer du ikke å nå med en cascade uten videre.

Lenke til kommentar

Herlig klok :) kjørere vel den 24/7 eller? hehe...

god vi gjør noe bedre i norge en i kina (i tilleg til langren ski da :p)

ser på brukere som leser denne tråden: 145 :p

 

Lykke til vidre da :D 100k blir gøy ;)

 

Synd ikke sli yter 200% av singel kort da ville det blitt orn'tli gøy!

 

-Bountyhunter

 

Edit:

Det G80 kortet så rimelig "fett" ut
Ahahaha :tease: Bring the vaselin :love: *tafse* Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar

Nydelig Sturla ! Håper virkelig du får orden på 680i kortet, 100k er såpass ein stor "milepel" at det nesten er verdt å gå ut i kulden ein gong til :p

Trur eg at hardware nesten diskusjon.no må forbedre kapasiteten på serverene sine :p Med den oppslutingen vi har sett i denne tråden og den i går så vil det nok bli nedetid om det blir 100k :whistle:

Endret av jon-t
Lenke til kommentar
Hmm... Var det ikke en tråd her hvor det ble linket til en sak som kunne fikse det slik at skjermkortet ligger i samme plan som hovedkortet? Isåfall er det kanskje mulig å lage et stativ til skjermkortet og sette en termos med LN2 på GPUen der også :p  For all del, har IKKE peil på ekstremkjøling, bare en strøtanke som sikkert er umulig å gjennomføre.

 

Grattis med WR's btw :thumbup:

7331932[/snapback]

 

Nå finnes det jo "mouse pots" til skjermkort der kontaktflaten er på siden av røret istede for bunnen

Lenke til kommentar
Så bilde av ett av kingpins oppsett (den andre tråden din), han hadde SLI med LN2 på begge kortene!

 

Er det mulig å matche sånne scores med cascader?

7332240[/snapback]

 

Nei, det er ikke mulig å nå like langt på CPU med cascade som med LN2 fordi de siste 10-20 gradene du trenger over -100C klarer du ikke å nå med en cascade uten videre.

7332277[/snapback]

 

 

Men skjermkort derimot er en helt annen sak.. G80 liker ikke noe særlig mer enn -85 grader før de begynner å cold bugge..

 

Derfor er min lille cascade helt perfekt til skjermkort.. ca -92-93 evap temp idle og ikke mindre enn -70 load..

Lenke til kommentar
Må si du lever opp til ryktet ditt Sturla. Håper du kan ha et lite kurs i klokking på årets TG og, det hadde vært kjempemoro :)

Synes det forrige foredraget ditt kicka ass.

7332558[/snapback]

 

 

Takker og bukker... Jeg gjør deg gjerne igjen... Tror kanskje det vil komme lignende initiativ fra hardware.no snart også.. men det vil tiden vise.. var iallefall koselig at du likte foredraget..

Lenke til kommentar
fett rått :) har lyst og gjøre det selv.. men har vann bare jeg.. men skal legge opp vann rør inne i kåken her ;) han er rør legger som kan fixe det : hehe.. stå på :)  :w00t:

7332790[/snapback]

 

 

Det var jo sånn jeg begynte også.. Overklokking er ikke bare om kunnskap og erfaring.. men også guts.. Man må tørre.. tørre å feile..

 

Jeg brant 6 X800XT PE kort på å komme meg over 40K i 01 i sin tid..

Det som gjelder er å tørre å prøve.. det er egentlig ikke verre..

Kunnskap kan man jo hente fra andre... det er ikke vits i å finne opp hjulet på nytt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...