Gå til innhold

Stoolman og Gogh VR i 01 Singlekort! +05 og 06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8800gtx kortet lever i beste velgående.. Ram og alle andre vesentlige chipper dekkes med vaselin, hvorpå denne smeltes slik at den trekker seg under chippen.. deretter dekkes alt med et godt lag vaselin til... ingen kondens her nei..

 

Blir å begynne med EVGA kortet nå til helgen, Kan jeg kjøre opp mot 5,2-5,3 på det også kan det jo fort hende at K|ngp|n må passe seg.. Men den mannen er jo sykelig god...

Så det er ingen lett oppgave å ta ham..

 

Siden han tok av ordentlig så har jo mange forsøkt å ta ham... men det er jo egentlig ingen som har lykkes... iallefall ikke over tid...

 

Kanskje dette vil snu?

 

Men... jeg har mine tvil.. han har sugerøret sitt ned i de fleste plasser for det er verdt å ha et sugerør nedi.. med det resultat at det er vanskelig eller umulig å matche hans hardware...

 

men, men... time will show...

 

Kult at det er så mange som liker overklokking!!!!

 

Det setter jeg pris på!!

 

Takk for alle rosende ord!

 

:D

Lenke til kommentar
Blir jeg mobbet hvis jeg spør om hva cascade er for noen eksotisk kjøleløsning? :p

7331584[/snapback]

 

 

Ja *mobbemobbe* :p

 

Se mer på Overklokk.no (Overklokk's hjemmeside)

7331602[/snapback]

 

 

Hehe... Nå tar jeg snart SLI scoren din med singlekort Øystein!!

 

:D:dribble::thumbup:

7331793[/snapback]

 

 

No shit :p Jeg har egentlig bare sittet og ventet på det :)

Bare jeg får en QX som er litt villig og jeg får noen liter LN2 fra AGA nå så skal jeg iallefall vise at jeg også klarer å få til noe ;)

Lenke til kommentar

Hmm... Var det ikke en tråd her hvor det ble linket til en sak som kunne fikse det slik at skjermkortet ligger i samme plan som hovedkortet? Isåfall er det kanskje mulig å lage et stativ til skjermkortet og sette en termos med LN2 på GPUen der også :p For all del, har IKKE peil på ekstremkjøling, bare en strøtanke som sikkert er umulig å gjennomføre.

 

Grattis med WR's btw :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...