Gå til innhold

Stoolman og Gogh VR i 01 Singlekort! +05 og 06


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Treig til å følge opp her.. (var på Iron Maiden konsert igår :dribble: ).

MEN:

Grattis til Stoolman/Sturla som virkelig har fått dratt igang entusiasmen rundt overklokking her "på bjerget". :thumbup:

Når du får kjørt litt SLI (etter å fått tilbake varmen :) ) regner jeg med noen flere rekorder står for fall.

 

Apropos Kingpin...

 

Kingpin er "glider-boy".. Stollman er "råskinnet"... :D

Lenke til kommentar

Var da innom Digital Impuls både i dag og i går, tenkte jeg skulle gratulere deg med rekorden stoolman, men du var da ikke og se noen steder :S

 

hehe Sitter vell hjemme og klokker du.

 

BTW: Swiftech vannblokka funker ikke på 7800GS, vis det ringer noen bjeller :p

var heller ikke bare og klippe ned de "Passive" kjølerne for og få klaring til Niplene, skrue feste på blokka var større enn på kortet.

Lenke til kommentar
Var da innom Digital Impuls både i dag og i går, tenkte jeg skulle gratulere deg med rekorden stoolman, men du var da ikke og se noen steder :S

 

hehe Sitter vell hjemme og klokker du.

 

BTW: Swiftech vannblokka funker ikke på 7800GS, vis det ringer noen bjeller :p

var heller ikke bare og klippe ned de "Passive" kjølerne for og få klaring til Niplene, skrue feste på blokka var større enn på kortet.

7338002[/snapback]

 

du må lete lenge om du skal finne han der ;)

Lenke til kommentar

Utrolig bra:D

 

Vet ikke om dere vet om det, eller om noen allerede har nevnt det... men EVGA har en tøff konkurranse i gang for tiden..slutter 15des. Om å gjøre å score høyest i 3DMark06, virker som om du kan stikke av med seieren! I følge The Inquirer er hittil beste score 15.926 3dmarks. :cool:

 

Mer om konkurransen her:

http://www.evga.com/680iSLI/zerog/

 

!! EDIT !!

Beklager, ser ut som noen har scoret 16949

( http://service.futuremark.com/compare?3dm06=655196 )

 

Edit 2: Jeg er ingen ekspert, så kan noen foklare meg hvorfor han i linken min over har så mye lavere CPU-score enn stoolman? : http://service.futuremark.com/compare?3dm06=651636

 

Greit nok stoolman har klokka mer, men han andre har da samme CPU..

 

Edit 3: Ser at stoolman har 17002 #Dmarks.. :blush: *surrehue*

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar

Altså, så lenge det ikke er lov å poste resultater mer enn en gang tror jeg ikke jeg poster noe særlig der før 14. des. gitt ;)

 

Hadde jeg sendt inn min score på 17500 poeng hadde jeg vært der i kanskje en dag før noen hadde sendt inn høyere score. Nånei, jeg venter på QX'n min... Da blir det LN2 på CPU og dice på 2x GPU

 

[-GoMp-]: Han andre får dårligere CPU-score fordi han har a) 2 kjerner mindre enn det Sturla kjørte med og b) 700MHz lavere klokkefrekvens...

Og nei - det er ikke samme CPU. En Core2Extreme QX6700 (4kjerner) er på langt nær det samme som en Core2Duo E6600... Du kan kjøpe nesten 4 E6600r for prisen av en QX

 

[-GoMp-]: Til din edit #3: Det er fordi sturla kjører _SINGLEKORT_ mens han kar'n du linker til kjører SLI... og det kan ikke sammenlignes

Lenke til kommentar
*måpe* 17500? wow =D

 

Er det ikke sånn at Futuremark har sagt at de skal slippe ny 3Dmark dersom noen slår 10000 3DMarks med ett kort? hehe...  :ph34r:

7340856[/snapback]

 

Nei, det har ikke sagt det. Neste versjon kommer _kanskje_ neste år en gang. Jeg ser de har endel stillingsannonser ute, så det er nok noe i beita.

 

17500 poeng på SLI-oppsett er ikke mye det, det er 6000 poeng mindre enn k|ngp|n f.eks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...