Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen hjelpe meg tolke en film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tipper venninnnen din syns det var helt normalt. Kanskje hun ser på deg som en skikkelig god venn, men vil aldri mer enn det. Ikke sats på henne for å si det sånn. Hvis du og kjæresten din har det bra sammen ville jeg ha prøvd å beholde henne.

7290569[/snapback]

Du har fått med deg at han ikke er forelsket i kjæresten sin? Venninnen er egentlig ganske uvesentlig da, fornuft vs kjærlighet er et problem stort nok i seg selv..

Lenke til kommentar
Synes du dette med å gjøre det slutt og sånn er vanskelig? Gi henne URLen til denne tråden, så blir det nok orden på sakene ;) Skjønner hun nok hvordan ting står til :p

7290399[/snapback]

 

Synest nok det er vanskelig og gjøre det slutt ja. Men det er jo liksom slik at vi ikke har det såå gale heller da. Vi har det jo flott sammen, men jeg føler ikke det er riktig når jeg ikke akkurat er forelsket. Jeg føler at hun er mer en skikkelig fantastisk god venn, men det lille mangler. :ermm:

Lenke til kommentar
Det med at jeg ikke er forelsket i henne, har vi snakket om for minst 2 måneder siden så det har hun vist leenge. Men hun sier ho vil være sammen med meg for alt i verden( eller noe sånt), bare eg er glad i henne så er det godt nok.

7289486[/snapback]

:ermm: Nestren litt ekstremt det der, ja... Hvis du ikke gifter deg med kjæresten din av medlidenhet, tror jeg du kommer til å ende med å såre henne før eller siden uansett.

Lenke til kommentar

ta det med ro regner jeg med? Hehe, samme for meg hva du gjør . :p

Hvis du regner med å slå opp med henne (såre henne) før eller siden, er det like greit å gjøre det nå, dersom det føles riktig. Men å slå opp med kjæresten for å prøve seg på veninna di, kan jo vise seg å være litt dumt... "Jeg vil bare være venn med deg." Da står du jo der.

Lenke til kommentar

Hva venter du egentlig på? Tror du at forelskelsen vil komme? Det vil den etter all sannsynlighet ikke.. Det mest sannsynlige er at du blir lei av at hun er opphengt i deg, når det ikke er gjensidig. Du vil ende med å oppleve henne som "needy", masete og plagsom tror jeg, også blir det sure miner og dumping.

 

Ingen forelskelse=intet grunnlag for forhold.

Det er egentlig såpass enkelt, i mitt hode. Men når det er sagt; Hver sin lyst! ;)

Lenke til kommentar
Varer forelskelser for alltid da uansett? Fins det ikke noen mellomting, som f.eks harmoni?

7294055[/snapback]

Det gjør det nok. Men har man aldri vært forelsket i det hele tatt, har man feil utgangspunkt..

7294293[/snapback]

 

Hvorfor må det være et feil utgangspunkt hvis forelskelsen for hverandre likevel dør ut før eller senere (noe det gjør i stort sett alle forhold) ?

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Som sagt, hver sin lyst. Personlig har jeg ingen tro på et forhold som starter med to vidt forskjellige utgangspunkt. Grunnlaget man legger fra en forelskelse, er et helt annet enn man legger av et fornuftsbasert forhold. Kommer begge fra samme utgangspunkt er det en annen ting.

 

Men selv er jeg ikke i tvil om at grunnlaget man danner på en forelskelse er mye mer bunnsolid enn motstatt. Noe som i dette tilfellet vil gi partene forskjellig grunnlag, derifra et skjevt avhengighetsforhold, noe som ikke kan gå bra. I mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...