Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen hjelpe meg tolke en film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange jenter kan være ganske så kontaktsøkende. Ser det ikke som noe uvanlig å sove sammen med venninder. Har blitt bett på overnatting flere ganger jeg.

Det er koselig det. Når hun da vil holde rundt deg eller krype inntil deg, tenk da på hvor stor tillit hun har til deg og hvor mye hun stoler på deg. Hun slepper deg inn i sitt hjem, hun sover med deg og hun sover inntil deg. Jenter vil alltid føle på sikkerhet.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Mange jenter kan være ganske så kontaktsøkende.  Ser det ikke som noe uvanlig å sove sammen med venninder. Har blitt bett på overnatting flere ganger jeg.

Det er koselig det. Når hun da vil holde rundt deg eller krype inntil deg, tenk da på hvor stor tillit hun har til deg og hvor mye hun stoler på deg. Hun slepper deg inn i sitt hjem, hun sover med deg og hun sover inntil deg. Jenter vil alltid føle på sikkerhet.

7287301[/snapback]

Jo, men hva vil kjærsten din føle om du gir av din kjærlighet til andre. Jeg ble rimelig sur på dama..

Hvilken "sikkerhet" vil dama di føle for deg etter noe sånt?

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke ha likt det om du var min kjæreste. Altså, nei, det skjedde ingenting, men jeg hadde lurt på hvorfor du hadde hatt behov for å sove sammen med en annen jente når du hadde kjæreste (selv om du hadde forklart det som du har skrevet her i tråden).

 

Men du er ikke min kjæreste, så..hehe.. og det var jo hun som kom og la seg til deg, men.. Allikevel.

Du skal være veldig, veldig sikker før du gjør noe drastisk med dama di, gresset virker ofte grønnere på den andre siden. I forhold er det ofte slik at man etter en stund går lei og/eller får interesse for noen andre. Jeg har blitt forklart at det i samliv er "plattformer" man lander på, og når man dumper ned på plattformen må man velge om man vil fortsette videre sammen, eller finne på noe annet. Du sa selv at dama di er bra, dere trives sammen osv. Men at du er litt lei? Vel.. mitt råd er hvertfall å tenke nøye gjennom det før du bestemmer deg :)

 

Som en eller annen smarting sa en gang.. Du kan ikke forhindre fuglen i å lande på hodet ditt, men du kan hindre den fra å bygge reir der. Eller noe sånt :)

 

Edit etter jeg har lest svaret ditt: Jeg syns det virker som dere har et bra forhold, syns hun tok det veldig bra..

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha likt det om du var min kjæreste. Altså, nei, det skjedde ingenting, men jeg hadde lurt på hvorfor du hadde hatt behov for å sove sammen med en annen jente når du hadde kjæreste (selv om du hadde forklart det som du har skrevet her i tråden).

 

Men du er ikke min kjæreste, så..hehe.. og det var jo hun som kom og la seg til deg, men.. Allikevel.

Du skal være veldig, veldig sikker før du gjør noe drastisk med dama di, gresset virker ofte grønnere på den andre siden. I forhold er det ofte slik at man etter en stund går lei og/eller får interesse for noen andre. Jeg har blitt forklart at det i samliv er "plattformer" man lander på, og når man dumper ned på plattformen må man velge om man vil fortsette videre sammen, eller finne på noe annet. Du sa selv at dama di er bra, dere trives sammen osv. Men at du er litt lei? Vel.. mitt råd er hvertfall å tenke nøye gjennom det før du bestemmer deg :)

 

Som en eller annen smarting sa en gang.. Du kan ikke forhindre fuglen i å lande på hodet ditt, men du kan hindre den fra å bygge reir der. Eller noe sånt :)

 

Edit etter jeg har lest svaret ditt: Jeg syns det virker som dere har et bra forhold, syns hun tok det veldig bra..

7288799[/snapback]

 

Du sier jeg skal tenke nøye igjennom før jeg bestemmer meg for hva jeg vil gjøre med forholdet. Og, ja.. Det er jo for faen det jeg gjør. Dere netthorer altså.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke dere helt istand til å vurdere situasjonen hundre prosent i og med at dere bare leser og analyserer teksten jeg skriver.

7288817[/snapback]

Litt vanskelig å vite mer når du ikke skriver noe annet, men ok, fikk litt bedre bilde av situasjonen nå :)

 

Du sier jeg skal tenke nøye igjennom før jeg bestemmer meg for hva jeg vil gjøre med forholdet. Og, ja.. Det er vel omtrent det jeg har gjort siden etter første måneden vi var ilag  :ermm:

7288832[/snapback]

Det hørtes jo ikke helt bra ut. Og dere har vært sammen i åtte måneder, der omkring? Føler du at det har gått mer over til vennestadiet og dere er sammen..fordi det er en vane, du er glad i henne, men ikke sterkere følelser enn det?

 

Jeg vil tørre å påstå at dama mi er temmelig forelsket (noe som jeg vet jeg ikke er).

Kanskje krasst, men du syns ikke det er litt dårlig gjort mot dama di når balansen er såpass ujevn i forholdet?

Uff, vanskelig situasjon, misunner deg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg vil tørre å påstå at dama mi er temmelig forelsket (noe som jeg vet jeg ikke er).

Som sagt, etter min mening vil et slikt forhold gå dukken uansett.. Like greit å gjøre det med en gang du vet at det er slik. Dere hvar vært sammen i 8mnd, det er ikke sånn at plutselig blir du forelsket nå. Det hadde du blitt om du skulle bli det.

Hun er i et kjærlighetsforhold, du er i et fornuftsforhold.

Hadde jeg sittet i den situasjonen, hadde jeg gitt meg to valg:

1. Gjør det slutt.

2. Forklar henne situasjonen. Si at du kan tenke deg å fortsette med fornuftsforholdet, men ikke uten hennes viten og samtykke. Fortelle henne at man ikke er forelsket, men likevel trives, og spør hva hun synes.

 

Å ha et fornuftsforhold til en som ikke er klar over det, og tror det er kjærlighet, er urettferdig, skjevt og dårlig gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...