Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen hjelpe meg tolke en film


Anbefalte innlegg

Disclaimer:

 

Til deg som driver å googler nicket mitt for å finne snusk om meg. Haha, ja DEG, ja! Denne tråden var skrevet av en sekstenårig Qbab som trengte hjelp på kjærlighetsfronten.

Det hele kokte ned til at forholdet jeg var i var hverken godt for hverken meg eller dama, så vi gjorde det slutt til slutt. <-- ordspill.

 

Tråden er kodet og dekodet av meg for ekstra spenning. Her får du sette dine detektivkunnskaper på prøve!

 

Lykke til!

 

Edit: Ja, og så var det et eller annet om ei suuuper smud venninde som la anpå meg.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, først en ting til deg.

 

Siden det virker som du har litt små lyst til å flørte med denne venn din, og med tanke på at du har et ustabilt forhold med nåværende kjæreste. Så har venninda di rett, gjør det slutt før du ender opp med å såre henne. Kanskje blir det tøft i noen måneder, men om du allerede nå sier at du ikke veit hvor lenge det varer så framlegger du det som en tikkende bombe som eksploderer når som helst. Ja det er tøft, men som jeg forstår det er det det beste for deg og for henne. Før du gjør noe dumt

 

Angående den faktiske saken.

Hun har sikkert litt interesse for deg, men holder garantert avstand siden du har dame. Noen jenter har også merkelige måter å vise hvordan de føler. Om dere er gode venner kan dere jo snakke om det. Jeg beundrer deg som får våkne med at en jente holder irundt deg :love:

 

Virker som en koselig jente, om du vil prøve deg fra, gjenta det som skjedde. Så gjør det slutt med din nåværende, ta tiden du trenger og håp på det beste.

 

Lykketil uansett utfall.

Lenke til kommentar

Gresset er grønnest på den siden du vanner det!

 

Synes du skylder dama di å være ærlig. Virker som om du fokuserer mest på venninna di. Kan tenke meg at hadde du klart å tolke venninna di og hun var interresert hadde du dumpa dama di. Kanskje det er derfor du prøver å få hjelp til å tolke henne her?

Lenke til kommentar
Det er mange ganger eg har tenkt at eg bare burde droppe henne og finne meg ei som eg virkelig kjenner hjertet dunker når eg er sammen med. Ei eg virkelig brenner for.

Denne venninden min er ei slik.

7285941[/snapback]

Faren er da at når du får godsakene så er de ikke lengre like interessante. Vær obs på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...