Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)


WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

  1. 1. Julegaver

    • 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si det er et vanskelig valg for meg også. Jønkfud er ikke min greie, men noen ganger må man bare. Smaksmessig synes jeg kebab er hakket mer spennende enn hamburger. Egentlig liker jeg ikke at verden skal bli for uniform. Det er kjedelig med nøyaktig like burgere over hele verden. Litt mer særpreg ønsker jeg og da blir det kebab.

 

Helst skulle jeg hatt større utvalg av hurtigmat på natta i helgene. Hvorfor er det f.eks så vanskelig å få tak i en langgang, smurte rundstykker, bakte poteter, en plastbolle med kyllingsalat, et speilegg med bacon, eller andre retter?

Lenke til kommentar
Helst skulle jeg hatt større utvalg av hurtigmat på natta i helgene. Hvorfor er det f.eks så vanskelig å få tak i en langgang, smurte rundstykker, bakte poteter, en plastbolle med kyllingsalat, et speilegg med bacon, eller andre retter?

Må si meg enig der. Her har vi en genial forretningsidé! *skrive ned på notatark*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Foretrekker så absolutt hamburger. Men ikke noen vassen kavring med servelat, fra MacDonalds. Burgeren skal komme fra et skikkelig gatekjøkken eller en bensinstasjon med skikkelig stekeplate.

Kebab er jeg ikke noe særlig glad i, uansett hvor godt tilbredt den er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...