Gå til innhold

Splinter Cell: The movie.


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruce Willis er den eg tenker på... Nesten rette alder, men det er nok å sikte for høgt akkurat det...

 

Vin Diesel bør aldri få nærme seg den filmen...

7262652[/snapback]

Stemmer.

 

Jack fra Lost!  :thumbup:

7262593[/snapback]

Grunnen til at eg valgte Dominic Purcell, er fordi han har ei litt mørk dyster stemme, slik som Sam Fisher må ha.

7262603[/snapback]

 

Så det er viktigere at stemmer matcher enn hudfargen? Nei, nå skjønner jeg ingenting. Til nå synest jeg vel Øyvind Mund er det beste alternativet.

7262683[/snapback]

Nei? Dominic er då kvit. Og det er strengt tatt Sam Fisher og.
Lenke til kommentar

Jo, han her hadde kanskje fungert;

post-84194-1163246485_thumb.jpg

 

 

Kansje ein moderator kan sette opp eit poll?

 

Kven vil du ha i rolla som Sam Fisher i Splinter Cell, the Movie?

1. Dominic Purcell

2. Bruce Willis

3. George Clooney

4. Vin Diesel

5. Øyvind Mund

6. Ingen av dei andre (skriv i ein eigen post kven DU meinar passar best)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Bruce Willis er den eg tenker på... Nesten rette alder, men det er nok å sikte for høgt akkurat det...

 

Vin Diesel bør aldri få nærme seg den filmen...

7262652[/snapback]

Stemmer.

 

Jack fra Lost!  :thumbup:

7262593[/snapback]

Grunnen til at eg valgte Dominic Purcell, er fordi han har ei litt mørk dyster stemme, slik som Sam Fisher må ha.

7262603[/snapback]

 

Så det er viktigere at stemmer matcher enn hudfargen? Nei, nå skjønner jeg ingenting. Til nå synest jeg vel Øyvind Mund er det beste alternativet.

7262683[/snapback]

Nei? Dominic er då kvit. Og det er strengt tatt Sam Fisher og.

7262888[/snapback]

 

Du skrev i en annentråd at han som spilte sam fisher måtte ha en grov stemme. Og du gikk god for at Vin Diesel var et godt alternativ? Han er svart. Men du kommenterte at stemmen måtte være grov. Det har jo ikke Vin Diesel. Da vil jeg si at både stemmen og fargen ikke er riktig og at Vin Diesel ikke er noe alternativ over hodet! Slik som du nevner og holder en knapp på Purcell. Synest forsåvidt at det er viktigere at Sam har riktig hudfarge enn stemme!

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Vin Diesel er IKKE svart.

7263294[/snapback]

 

Ok Brun. Hvorfor er det så nøye? Svart blir brukt av de fleste som en betegnelse på de som er svarte eller brune. Trodde ikke det var noen som seriøst mente det ble feil å kalle en brun person for svart. Men la gå. Vin Diesel er brun og Sam er hvit. Derfor passer han ikke til rollen. Ei heller har han den riktige stemmen. Derfor stemmer jeg for at Vin Diesel ikke skal spille Sam!

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Vin Diesel er IKKE svart.

7263294[/snapback]

 

Ok Brun. Hvorfor er det så nøye? Svart blir brukt av de fleste som en betegnelse på de som er svarte eller brune. Trodde ikke det var noen som seriøst mente det ble feil å kalle en brun person for svart. Men la gå. Vin Diesel er brun og Sam er hvit. Derfor passer han ikke til rollen. Ei heller har han den riktige stemmen. Derfor stemmer jeg for at Vin Diesel ikke skal spille Sam!

7264052[/snapback]

 

Er han brun?

Må du være Michael Jackson hvit for å spille rollen?

pitchblack-riddick.jpg

Lenke til kommentar

Må si Bruce ville vært toppers, men det spørs jo selvfølgelig litt når i livet til Sam filmen skal være.

 

At Tom Cruise ville være en bra kandidat på grunn av stunts han utfører så er det jo faktisk ikke vanskelig å få stuntmen til å gjøre dette, det er jo tross alt jobben deres.

 

Vin Diesel, neei, syns han passer utmerket i renspikka action filmer, men han mangler på en måte det lille ekstra for å passe i rollen som Sam Fisher. For ikke å nevne at han er litt kraftig bygd for å være en snikete og stille type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...