Gå til innhold

Splinter Cell: The movie.


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

På bildet som vrengtpolvott tar fram av Clooney og Fisher, må eg sei at det er ein 'striking resemblance' - og at det gir meg følelsen av at han kunne gjort det bra, sjølv om eg òg, har problem med å sjå føre meg at Clooney klatrar i ting og tang.

 

Statham hadde vært god som Agent 47, sjølv om eg trur Timothy Olyphant vil gjere ei god rolle - han var god i Deadwood.

Så lenge Diesel blir holdt langt unna alle prosjekta er eg nøgd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jo bekreftet at Vin Disel (heldigvis) ikke skal spille 47. Forøvrig mener jeg å ha lest flere ganger på utenlandske forum at Clooney faktisk ble spurt om rollen som Sam Fisher, men takket nei.

 

Er faktisk utrolig usikker på hvem jeg vil ha, jeg syns alle som er foreslått så langt er for unge. Sam skal da være i slutten av førti-årene?

Lenke til kommentar
Nå er det jo bekreftet at Vin Disel (heldigvis) ikke skal spille 47.  Forøvrig mener jeg å ha lest flere ganger på utenlandske forum at Clooney faktisk ble spurt om rollen som Sam Fisher, men takket nei.

 

Er faktisk utrolig usikker på hvem jeg vil ha, jeg syns alle som er foreslått så langt er for unge.  Sam skal da være i slutten av førti-årene?

7477090[/snapback]

En tier på at det er bare rykter. Hadde nok hørt mere om det hvis det er fakta i så fall..

Lenke til kommentar

Jeg tenkte med en gang jeg hørte det skulle bli lagt SC film at George Clooney _må_ få rollen. Men nå som jeg har lest tråden syns jeg at Dominic Purcell virker som en kjempekandidat han også.. Og som en tidligere poster nevnte, har han faktisk for stort hode mht. kroppen :!:

 

Jeg ble forøvrig letta over at Vin Diesel ble tatt av rollen som Agent 47..

Lenke til kommentar
Kan si at jeg er en av de største fansene fra SC-serien.

Synes stemmen burde være den samme. Blir så annerledes uten den, og mister litt av "feelingen" når man spiller....Eventuelt, hvis man skulle ha byttet stemme, så er vel han Puscell..Prisonbreak, blade-fyren, en "godtatt" stand-in. :ph34r:

7477248[/snapback]

 

Han er alt for tjukk i hue, bokstavlig talt. :p

Lenke til kommentar
Nå er det jo bekreftet at Vin Disel (heldigvis) ikke skal spille 47.  Forøvrig mener jeg å ha lest flere ganger på utenlandske forum at Clooney faktisk ble spurt om rollen som Sam Fisher, men takket nei.

 

Er faktisk utrolig usikker på hvem jeg vil ha, jeg syns alle som er foreslått så langt er for unge.  Sam skal da være i slutten av førti-årene?

7477090[/snapback]

En tier på at det er bare rykter. Hadde nok hørt mere om det hvis det er fakta i så fall..

7477300[/snapback]

 

Vin Disel og Hitman er vel mer eller mindre 100% avkreftet, http://www.kulturo.no/nyheter/annet/hitman...in_diesel/34238

 

Men det om Clooney har jeg som sagt bare lest på utlandske fora.

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Vin Diesel er skalla. Det er ikke Sam Fisher. Sam Fisher er 40 år. Bruce Willis er ca 50 år, så forskjellen er ikke så stor, og forslaget er ganske godt. Men allikevel, Bruce Willis ligner ikke. Jeg har tenkt til på George Clooney; han er ca 45 år, og kan ligne litt på Sam Fisher.

George%20Clooney-DGG-013321.jpg

Se på det grå håret på siden :)

Lenke til kommentar

kiefer-sutherland.jpg

 

Ingen som har tenkt på han?

Stemmen er mørk og faktisk skremmende lik Ironside sin når han spiller truende. sjekk 24.

Han er 40 år så alder burde ikke være noe å utsette på. Han kan action.

Det eneste skumle er vel at han har en hel del mislykkede filmer bak seg og egentlig kun har gjort suksess i 24.

Endret av Imidura
Lenke til kommentar
S5_02.jpg

 

Ingen som har tenkt på han?

Stemmen er mørk og faktisk skremmende lik Ironside sin når han spiller truende.  sjekk 24.

Han er 40 år så alder burde ikke være noe å utsette på. Han kan action.

Det eneste skumle er vel at han har en hel del mislykkede filmer bak seg og egentlig kun har gjort suksess i 24.

7478577[/snapback]

 

Hvem er "han"?

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt på han?

Stemmen er mørk og faktisk skremmende lik Ironside sin når han spiller truende.  sjekk 24.

Han er 40 år så alder burde ikke være noe å utsette på. Han kan action.

Det eneste skumle er vel at han har en hel del mislykkede filmer bak seg og egentlig kun har gjort suksess i 24.

7478577[/snapback]

 

Hvem er "han"?

7478933[/snapback]

Han er Jack Bauer, IKKE Sam Fisher.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...