Gå til innhold

Splinter Cell: The movie.


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, når eg ser biletet du posta, så syns eg han passar bra.

Men han er jo litt mulatt då.

 

Og, så har eg berre litt problem med å ta han alvorlig, pga diverse filmar som han har vært med i.

7264265[/snapback]

 

Han ser ikke noe særlig mulatt ut i Riddick filmene. Agent 47 er ganske hvit og han skal spille den rollen

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Point taken.

 

Men, eg meiner han ikkje innehar den finessen som er krevd av rolla som Sam Fisher.

Han er meir ein brute force kind of guy.

7264335[/snapback]

 

Han passer kanskje best i rollen som Hitman

Ville likt å se han i rollen som Sam Fisher, da vet du at det blir action!

 

Nå fikk jeg veldig lyst å se The Chronicles of Riddick igjen.

Angående spillet til Xbox, så var ikke han med å lage det?

The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay er et av de beste jeg spilte på Xbox

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Ja, når eg ser biletet du posta, så syns eg han passar bra.

Men han er jo litt mulatt då.

 

Og, så har eg berre litt problem med å ta han alvorlig, pga diverse filmar som han har vært med i.

7264265[/snapback]

 

Han ser ikke noe særlig mulatt ut i Riddick filmene. Agent 47 er ganske hvit og han skal spille den rollen

7264322[/snapback]

 

Nå har det seg slik at Vin Diesel ER mulatt.

 

Mora er svart og faren skal vist være hvit (ukjent far :hmm: ) eller noe sånt, husker ikke sikkert.

 

 

Uansett så synes jeg Diesel blir litt "jalla" i forhold til en rolle som Agent 47 og Sam Fischer. Får en xXx følelse når jeg ser ham. Synes han var cool i Pitch Black da ;)

Lenke til kommentar
Uansett så synes jeg Diesel blir litt "jalla" i forhold til en rolle som Agent 47 og Sam Fischer. Får en xXx følelse når jeg ser ham. Synes han var cool i Pitch Black da ;)

7264444[/snapback]

 

Nå skal Vin Diesel spille Agent 47, så vi får vente og se :)

Pitch Black er en bra film, men jeg liker The Chronicles of Riddick best

Lenke til kommentar
Gruer meg allerede til å se det. Mr 47 skal ha en viss klasse, en viss finesse.  For ikke å nevne at han er ganske så kald og viser vel så og si aldri følelser, hverken ved drap, pengene han får eller hva som skjer med de han jobber for. Syns bare ikke Vin Diesel passer inn til hverken 47 eller Fischer =/

7264530[/snapback]

 

Vin Diesel har fått mere skuespill erfaring nå, jeg er ikke i tvil at dette vil gå bra :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Jeg var ikke klar over at Vin Diesel var en penn & papir-rollespiller.

 

Diesel is a long time fan and player of Dungeons & Dragons and other role playing games, a fact that he proudly states in various interviews.[2] He occasionally makes reference to D&D in his films, such as in xXx where one of the tattoos on Xander Cage (Diesel's character) reads "Melkor," the name of one of Diesel's old player characters. (Melkor was the original name for the fallen angel character of the Tolkien Legendarium.) It has been said that his portrayal of Richard Riddick in the Pitch Black series of movies and games is based somewhat on this favorite character, a Drow "witch-hunter" who was a loner, and that Diesel has the character's image tattooed on his leg. He has also written the foreword to the commemorative book 30 Years of Adventure: A Celebration of D&D, a collection of stories and essays which chronicles the history of D&D.

 

Diesel is also an avid fan of video games. He currently owns his own game studio, Tigon Studios, which produced The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, a successful Xbox and PC game. His likeness and voice are featured in the game. At the 2006 Electronic Entertainment Expo in Los Angeles it was announced that he will lend his likeness to the Xbox 360 and PS3 game The Wheelman. The game is also being developed concurrently as a film, which Diesel will also star in.

Lenke til kommentar
Jeg var ikke klar over at Vin Diesel var en penn & papir-rollespiller.

 

Diesel is a long time fan and player of Dungeons & Dragons and other role playing games, a fact that he proudly states in various interviews.[2] He occasionally makes reference to D&D in his films, such as in xXx where one of the tattoos on Xander Cage (Diesel's character) reads "Melkor," the name of one of Diesel's old player characters. (Melkor was the original name for the fallen angel character of the Tolkien Legendarium.) It has been said that his portrayal of Richard Riddick in the Pitch Black series of movies and games is based somewhat on this favorite character, a Drow "witch-hunter" who was a loner, and that Diesel has the character's image tattooed on his leg. He has also written the foreword to the commemorative book 30 Years of Adventure: A Celebration of D&D, a collection of stories and essays which chronicles the history of D&D.

 

Diesel is also an avid fan of video games. He currently owns his own game studio, Tigon Studios, which produced The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, a successful Xbox and PC game. His likeness and voice are featured in the game. At the 2006 Electronic Entertainment Expo in Los Angeles it was announced that he will lend his likeness to the Xbox 360 and PS3 game The Wheelman. The game is also being developed concurrently as a film, which Diesel will also star in.

7266356[/snapback]

 

Han er en av de få som engasjerer seg i film og dataspill

The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay er et skikkelig bra spill. Utrolig hvor mye grafikk de klarte å få ut av Xbox

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...