Gå til innhold

Splinter Cell: The movie.


BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Som sikkert mange har fått med seg, så skal Splinter Cell, bli film.

Akuratt no er filmen i pre-production, som betyr enkelt og greit at dei ikkje har satt i gang produksjonen.

 

Me veit jo alle det at Michael Ironside, har stemma til Sam Fisher - og eg trur alle kan sei seg einig i at den stemma er særs viktig i spela.

post-84194-1163242542_thumb.jpg

Men, som me og ser, så er Michael Ironside, kanskje litt for gammal til å spela Sam Fisher.

 

Derfor vil eg opprette ein tråd der me kan komma med forslag til kven som kan væra spel-helten vår i filmen som blir spelt inn neste år.

 

Mitt forslag: Dominic Purcell mest kjent ifrå Prison Break, og Blade III

post-84194-1163242698_thumb.jpg

post-84194-1163242709_thumb.jpg

 

Nokon andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vin Diesel ja!

Han er og ein god kandidat! Absolutt!

7262612[/snapback]

 

Vin Diesel ER Sam Fisher ;)

Det MÅ bli han som får rollen

7262617[/snapback]

Eg held ein liten finger på Mr. Purcell ;)

Men det er helst fordi eg klarar ikkje heilt ta Mr Diesel så seriøst, etter alle dritt-filmane som han har stillt opp i.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

jeg har ikke noe forhold til sam fisher og spilla hans, så det med stemma har lite å si for meg. men dominic tror jeg passer bedre enn diesel sånn sett. dessuten så har vin diesel hovedrolla i hitman filmen som kommer etterhvert, så det blir litt rart å se han i begge disse filmene kanskje

 

tom cruise lager en del gode filmer, men ikke putt han i denne, det holder med M:I filmene.

Lenke til kommentar
Jack fra Lost!  :thumbup:

7262593[/snapback]

Grunnen til at eg valgte Dominic Purcell, er fordi han har ei litt mørk dyster stemme, slik som Sam Fisher må ha.

7262603[/snapback]

 

Så det er viktigere at stemmer matcher enn hudfargen? Nei, nå skjønner jeg ingenting. Til nå synest jeg vel Øyvind Mund er det beste alternativet.

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...