Gå til innhold

Hw.no Secret Santa 2006!


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik som jeg har forstått det velger B-real hvem som sender til hvem. Han vil gi oss adressene.  :)

7267255[/snapback]

Helt korrekt. Jeg sender dere adressen og hvem det er dere skal sende til.

Jeg skal ikke ha pakkene, det skal dere sende selv direkte til vedkommende dere får :)

 

-Redhead-: Ikke vet jeg. Skal se nærmere på det når jeg står opp igjen. Er for trøtt til å vurdere noe nå.

Lenke til kommentar
Virker morsomt, må lese igjennom første post et par ganger til for å skjønne opplegget ordentelig men er sugen på å joine :)

7271652[/snapback]

Er det ting som er uklart og som bør omformuleres så bare si ifra.
Hm. Jeg får lønning ganske tett oppunder julaften, og det er jo da en fare for at posten ikke får levert gaven tidnok. Er dette veldig krise?

For jeg har lyst til å være med, men kommer ikke til å låne penger for å kunne være med ;)

7273454[/snapback]

Så lenge vedkommende får pakken sin og du lover å gjøre det du kan for at pakken kommer fram så skal nok det gå greit :) (speiderløftet :p)

 

Har lagt til enda noen til på lista.

Lenke til kommentar
Vel, ja. Den blir jo sendt før julaften, men posten stresser i jula:P

7273568[/snapback]

Vel..så lenge vedkommende får pakken og du gjør ditt beste så ;)
Jeg gidder ikke å redigere meg selv inn i listen, men b-real, legg meg til :) Alt for en god sak!

7273600[/snapback]

Hrmp..late faen :p
Er det ikke en sånn regel at man må vite hva som er i pakken når man motar den på posthuset eller noe a?

7276063[/snapback]

Nei, det er ingen regel på det, men det sier seg selv at innholdet i pakken ikke skal være hva som helst da :)
Lenke til kommentar
Nei, det er ingen regel på det, men det sier seg selv at innholdet i pakken ikke skal være hva som helst da :)

7276131[/snapback]

Ja, om jeg skal være med, vil jeg ha en forsikring om at jeg ikke blir sittende med noe vulgært eller upassende når jeg pakker opp gaver med familien på julaften... :ermm:

Lenke til kommentar
Ja, om jeg skal være med, vil jeg ha en forsikring om at jeg ikke blir sittende med noe vulgært eller upassende når jeg pakker opp gaver med familien på julaften... :ermm:

7276140[/snapback]

Det sier seg selv at den garantien kan ikke jeg gi dere. Da åpner dere heller pakken en annen gang på dagen og ikke med bestemødre og annet stuff :)
Lenke til kommentar
Nei, det er ingen regel på det, men det sier seg selv at innholdet i pakken ikke skal være hva som helst da :)

7276131[/snapback]

Ja, om jeg skal være med, vil jeg ha en forsikring om at jeg ikke blir sittende med noe vulgært eller upassende når jeg pakker opp gaver med familien på julaften... :ermm:

7276140[/snapback]

Liten pose med bakepulver og en dildo.

 

Kvelden er sikret. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...