Gå til innhold

Medieval II Total War Collector's Edition (Bilder)


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Collector's Edition av M2TW idag. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe standardversjonen, men CE kostet bare 50 kr mer (499 kr). Her er litt informasjon omkring denne utgaven for de potensielt interesserte:

 

Du får med en ekstra DVD med Making of-dokumentar og en eksklusiv soundtrack CD (disse ligger i samme DVD-eske). Det følger også med en liten metallfigur, et geografisk kart, et teknologikart og noen postkort (noen av disse tingene følger kanskje også med i standardversjonen). Bildene nedenfor viser innholdet i den firkantede CE-esken (dette er noen improviserte blitz-bilder):

 

img0291ek4.th.jpg

 

img0293os5.th.jpg

 

img0296jf0.th.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først var forhåpningene til kartet høye, så dalte det voldsomt når det ikke var slik jeg overhodet hadde forestilt meg, men så når jeg har tatt litt på den siden som kartet er på kan det minne litt som om å ta på tøy.

 

Forøvrig er Making of DVDn på 28 minutter og 52 sekunder, postet faktisk helt nøyaktig når rulleteksten og slikt kommer og, les i spoileren:

(Jeg er en lat mann og gidder ikke oversette det jeg skrev...)

 

The making of DVD is 28 minutes and 52 seconds. The Credits comes on 24:20 and it ends at 24:40, then it is 4 minutes where a lot of people in the CA says what faction they are gonna play. And then from 28:40 til 28:49 it is a spinning logo of the company making the "making of" then, the last three seconds its a picture from the game in black and white with some information on it.

 

Lenke til kommentar

må si jeg er skuffa over making of dvdne som har kommet til spill.

 

av de 3 spillene jeg kjøpte som det fulgte med Making of dvd. har ingen vært spesielt lange. de bør lere av Ridley scott, i kingdom of heaven og gladiator er det 3 timers dokumentarer.

 

de som følger med i spill er så korte at de kunne bli gitt ut over nettet som promo.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er enig, samtidig ville jeg heller fulgt dem mer på "slagmarken" og at de pratet om slike ting som modbarhet, hvordan ønsker fra spillere etc har blitt tatt hånd om etc. Og også mer i felten; se litt fra et møte CA hadde, se hvordan hele spillet gradvis utviklet seg, se hvordan Rome etter mye og men ble M2TW en dag med Penny Sweetser for eksempel, slike ting. Det blir kjedelig og evneveikt å bare få de nydusja inn i en stol for å snakke bittelitt og å se masse klipp vi har sett mange ganger før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...