Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joøss jeg vimsa en tur innom komplett og de har gtx 8800 på lager jo  :thumbup:

7261161[/snapback]

 

Ja, men prisen er jo mildt sagt jævla høy.

 

6000,- kr koster det på komplett, mens f.eks Databutikken selger helt likt kort bare fra en annen produsent for 5350,- kr.

 

Med en differanse på 650 kr venter jeg gjerne en uke til med å bestille ;)

Lenke til kommentar
Det er POV GTX kort i salg for bare 49xx,-

 

EDIT:

Multicom har økt prisen på POV GTX korta fra 49xx til 5400,- og databutikken har økt prisen fra 51xx til 53xx. Hmm

 

GTS kortene får man derimot nå helt ned i 38xx,-

7262249[/snapback]

 

 

Hmm, har hørt at det første partiet med pov 8800gtx var feilpriset.

Kan hende dette gjelder for en del butikker.

Lenke til kommentar

Databutikken som jeg bestilte av på ons gir fortsatt ikke lyd fra seg, den snodige statusen er heller ikke endret. Misstenker at de har tatt imot fler bestillinger en de har på lager og gir utrykk for at de har dem for å tjene mest mulig penger (om de da evnt for dem in på man-tirs :no: . Denne gtx bestillinen fortsetter på samme måten som den startet for meg, helt forbanna utroligt.

Lenke til kommentar
Uff stakkars, håper du får kortet snart.

Hvor kraftig system har du ellers da?

Har merket at både gts og gtx er langt kraftigere enn hva mitt 939 system klarer å holde følge med.

7262302[/snapback]

Eller at skjermen dn er for liten til å utnytte skjermkortet maksimalt :)

7262304[/snapback]

 

Ey, hysj.. kjører 1600x1200 med 16AF og 16AA :p

Lenke til kommentar

Ser at flere web-butikker (både SHG og Komplett iallefall) har både GTX og GTS kort på lager enda.

 

Ser ut som nVidia har klart å kjøre en sikkelig hard-launch denne gangen og.

 

Kortene er i full produksjon, ikke noen problemer med mangel på komponenter, og sender batcher med komponenter en gang i uken.

Lenke til kommentar
Raptor,11/11-2006 : 10:51]Ser at flere web-butikker (både SHG og Komplett iallefall) har både GTX og GTS kort på lager enda.

 

Ser ut som nVidia har klart å kjøre en sikkelig hard-launch denne gangen og.

 

Kortene er i full produksjon, ikke noen problemer med mangel på komponenter, og sender batcher med komponenter en gang i uken.

7262330[/snapback]

 

Shg ja....... tror de har mer papir enn hardware gitt....... Send in en bestilling så finner du fort ut at de ikke har varene allikevel :mad:

 

Samma med databutikken ser det ut til. Jeg og sim har bestilt på data butikken :no:

 

Hvordan skal jeg tolke dette her tro?

913288 11-11-2006 Er i restordre - forventes inn den: 13-11-2006

 

341452 XFX GeForce 8800GTX, 575M, PCI-E 4.661,60 1 4.661,60 NOK

Status: Denne varen er reservert

 

Dette her kaller jeg forvirrende :roll:

 

Konklsjon må jo være at de ikke har den på lager selv om det står de har den på lager ?

 

Nei jeg tror de driver å presser prisene opp og ned for å få bestillinger hva tror du ?

Endret av Nightmare[NAF]
Lenke til kommentar
Raptor,11/11-2006 : 10:51]Ser at flere web-butikker (både SHG og Komplett iallefall) har både GTX og GTS kort på lager enda.

 

Ser ut som nVidia har klart å kjøre en sikkelig hard-launch denne gangen og.

 

Kortene er i full produksjon, ikke noen problemer med mangel på komponenter, og sender batcher med komponenter en gang i uken.

7262330[/snapback]

 

Shg ja....... tror de har mer papir enn hardware gitt....... Send in en bestilling så finner du fort ut at de ikke har varene allikevel :mad:

 

Samma med databutikken ser det ut til. Jeg og sim har bestilt på data butikken :no:

 

Hvordan skal jeg tolke dette her tro?

913288 11-11-2006 Er i restordre - forventes inn den: 13-11-2006

 

341452 XFX GeForce 8800GTX, 575M, PCI-E 4.661,60 1 4.661,60 NOK

Status: Denne varen er reservert

 

Dette her kaller jeg forvirrende :roll:

 

Konklsjon må jo være at de ikke har den på lager selv om det står de har den på lager ?

 

Nei jeg tror de driver å presser prisene opp og ned for å få bestillinger hva tror du ?

7262335[/snapback]

SHG har det meste som hardware...bare at de ikke gir særlig godt uttrykk for det.

(har kjøpt for 35 000kr der, utover 11-12 ganger, og ivhertfall 2-3 av gangene så står varen som ikke på lager og ikke bestillt, men allikevell sender de varen rimelig fort, og jeg mottar varen gjerne før de får oppdatert nettsidene deres)

:p

 

Så min erfaring er ivhertfall svært positiv til de, selv om informasjonen fra dem kan være relativt missvisende... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...