Gå til innhold

8800 ULTRA\GTX\GT\GTS Ytelse og OC egenskaper


simalarion

Anbefalte innlegg

Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ?

 

-GIGABYTE

-ASUS

-MSI

-XFX

-POV

-EVGA

-PNY

-BFG

 

Leadtek ;)

 

Muligens Asus etter hva jeg hører her, mye snadder der. Et online spill til og med. OM et kort haddet innholdt Burning Crusade tror jeg de kunne solgt noe j.. på bundelen.

 

edit

Du skal bestille nå?. OM du ikke har Dark Mesiah burdet du ta pov, det er knall. OM du har ser det ut som Asus har mye ekstra godtri. Man får ta det man får hehe

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ?

 

-GIGABYTE

-ASUS

-MSI

-XFX

-POV

-EVGA

-PNY

-BFG

 

Leadtek ;)

 

Muligens Asus etter hva jeg hører her, mye snadder der. Et online spill til og med. OM et kort haddet innholdt Burning Crusade tror jeg de kunne solgt noe j.. på bundelen.

7271895[/snapback]

Vel Leadtek har de ikke på newegg.com

 

Da måtte det isåfall vært både wow og wow burning crusade da jeg ikke tror noen bare ville lagt til en tilleggs pakke ...

 

En annen grunn er vel fordi det krever penger i månden å spille det ...

Lenke til kommentar
Hvis alle hadde kostet like mye hvem hadde dere da valgt ?

 

-GIGABYTE

-ASUS

-MSI

-XFX

-POV

-EVGA

-PNY

-BFG

7271877[/snapback]

 

PoV. Grei pris, og et svært fint spill som følger med. Lurer litt på hva ellers som er med i pakken, men jeg havner nok på den uansett.

7272031[/snapback]

Men hvis de kostet det samme alle sammen og du skulle ha klokket de hva da ?

 

Positivt med EVGA. Kommer det noe nytt noe innen 90 dager og man har lyst på det så sander man det gamle tilbake og betaler mellomlegget og for et nytt men dette gjelder ikke på 8800GTS/GTX :thumbdown:

 

Hadde det vært det hadde jeg valgt EVGA med en gang ....

Lenke til kommentar

Nå kan man jo ikke ta noe særlig sikkert utgangspunkt i hvilken serie/merke som klokker best. Men xfx går jo for å være gullguttene til Nvidia, men at de skal ha utelukkendet kort som klokker bedre av den grunn har jeg liten tro på (de har jo hatt xxx modellene, som vistnokk skal ha håndplukket gode gpuer. Men hva vet jeg, 7800gtx 512 xfx xxx klokket veldig bra i alle fall)

 

Gainward haddet også i sin tid golden sample kort men har ikke sett noe lignendet denne gange. Og som du nevner selv så har vi jo Evga som også skal ligge i katigorien til xfx.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hei!

 

Må bare si at jeg ikke er så utrolig innponert over ytelsen til GTS kortet.

Her scores det rundt 8000 3dmark06 stock oc gfx.

 

Jeg scorer 5400 med følgene hardware:

7900GT (et kort) @ 545/1640mhz

xp3200 @ 2.85ghz

1gig ram (ocz platinum rev 2 (5.2.2.2))

40gig hdd

DFI Infiniti

 

Ha også i hodet at de 8000 poengene er med dualcore CPU (som 3dmark06 har støtte for).

 

Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger.

 

Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger.

 

Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett.

 

Ytelsen denne gangen går utover min vildeste fantasi og yter bedre en 1950xtx CF i noen tester å det er f.. amazing. High end kort er altid dyre slik er det bare. Men denne gangen er det nesten ikke noe vei utenom, ytelse hoppet på høye oppløsninger med eyecandy er enorme.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Må bare si at jeg ikke er så utrolig innponert over ytelsen til GTS kortet.

Her scores det rundt 8000 3dmark06 stock oc gfx.

 

Jeg scorer 5400 med følgene hardware:

7900GT (et kort) @ 545/1640mhz

xp3200 @ 2.85ghz

1gig ram (ocz platinum rev 2 (5.2.2.2))

40gig hdd

DFI Infiniti

 

Ha også i hodet at de 8000 poengene er med dualcore CPU (som 3dmark06 har støtte for).

 

Selvfølgelig 8000 er en langt bedre score en mine 5400 men det er bare det at systemet mitt kan plukkes opp for ca det samme som ET 8800gts koster, og da synes jeg ikke de 8000 poengene er så supre lenger.

 

Men for all del, blir sikkert til at jeg kjøper meg et slikt kort snart uansett.

7272397[/snapback]

 

Socket A med PCI-E? :hmm:

Lenke til kommentar
Nå kan man jo ikke ta noe særlig sikkert utgangspunkt i hvilken serie/merke som klokker best. Men xfx går jo for å være gullguttene til Nvidia, men at de skal ha utelukkendet kort som klokker bedre av den grunn har jeg liten tro på (de har jo hatt xxx modellene, som vistnokk skal ha håndplukket gode gpuer. Men hva vet jeg, 7800gtx 512 xfx xxx klokket veldig bra i alle fall)

 

Gainward haddet også i sin tid golden sample kort men har ikke sett noe lignendet denne gange. Og som du nevner selv så har vi jo Evga som også skal ligge i katigorien til xfx.

7272353[/snapback]

Et godt eksempel på dette er jo at MSI hadde de beste 7900GTO klokke korta.

 

Ellers kunne jeg tenkt meg Medieval 2 som bundle ;). Da tror jeg produsenten hadde solgt veldig mange kort.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

*offtopic alarm*

 

Legger meg litt tidligere en vanlig for at det skal bli fort mandag, om statusen forblir lik på databutikken for jeg bare avbestille hele greia.

 

Mulig at Netshop får inn noen pov 8800gtx i morgen til 5350kr, så da får jeg prøve å få en express sending fra dem. Nå er grensen nådd på hvor lenge jeg gidder å sitte på gjerdet uten å få prøvd en dritt.

 

snakkes ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...