Gullars Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Hei! Eg vurderer å installera Windows Vista på laptopen min, men har då ikkje plass til andre OS, så Vista må køyra som standard. Vil det gå fint, eller er det mykje tull med RC1? Har testa maskina, og ho skal vera god nok for Vista.
Mrs Hatta Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Et godt råd. Vent med nye operativsystem til det har blitt testet en stund. Vista er generellt relativt nytt og det er ikke det akkurat tryggeste OS atm.
Trynemjoel Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Som nevt ovenfor er det mye programvare som enda ikke kjøres stabilt eller i det hele tatt på Vista, og det er derfor verdt å vente noen måneder etter utgivelsen av utgivelsen av systemet ved mindre en vil teste det.
Gullars Skrevet 8. november 2006 Forfatter Skrevet 8. november 2006 ok... takk for gode råd bittert å venta. kva tid skal endeleg versjon lanserast?
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 Den skal lanseres i Januar/februar for privatpersoner, bedrifter vil få den allerede i November og utover. Jeg mener å huske at RC2 allerede er utgitt, eller er jeg på bærtur?
qualbeen Skrevet 8. november 2006 Skrevet 8. november 2006 hvis du sitter på en av de testversjonene som microsoft la ut til gratis nedlastning, så er det vel slik at de kun fungerer i X antall dager? Jeg tror microsoft la inn sperre på hvor lenge vista-betaene skulle virke. Jeg er dog ikke 100% sikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå