Gå til innhold

Wii classic controller..til gamecube og wii spill?


Damon_Albarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, det er ikke det at skjøteledninger kjøpes inn. Har også klart meg helt fint med ledningen slik den er, men det blir lett litt vel crowded med fire personer så tett foran tv'en. Derfor foreslo jeg også skjøteledning for 4-player SSBB.

7251083[/snapback]

Dette er vel noe vi har "strevet" med i 20 år, så at dette plutselig skulle være et stort problem nå ser jeg ikke helt :)

Lenke til kommentar
Dette er vel noe vi har "strevet" med i 20 år, så at dette plutselig skulle være et stort problem nå ser jeg ikke helt :)

7251125[/snapback]

Hehe, nei sikkert ikke. Jeg har vært med på å spille seks personer på ett tastatur samtidig, så man skal vel klare fire stykker et par meter unna tv'en... ;)

Lenke til kommentar
Dette er vel noe vi har "strevet" med i 20 år, så at dette plutselig skulle være et stort problem nå ser jeg ikke helt :)

7251125[/snapback]

Hehe, nei sikkert ikke. Jeg har vært med på å spille seks personer på ett tastatur samtidig, så man skal vel klare fire stykker et par meter unna tv'en... ;)

7251260[/snapback]

Zatacka? :p

Lenke til kommentar

Sier meg enig med de som synes dette er horribelt.

 

Selv eier jeg fire GCkontroller, men det finnes flust av folk som ikke har det, og det finnes ingen unnskyldning for at classic/kontrollen ikke skal funke med GCspill.

 

Dette skaper bare forvillelse og forargelse, noe som ikke akkurat er det Nintendo siktet mot med Wii.

Lenke til kommentar
Grunnen er nok det at de som ønsker å spille GC-spill allerede har en GC-kontroller eller to.

Jeg har ikke GC, men vil fortsatt tenke på å kjøpe GC-spill (f.eks. eldre Zelda-spill). Så jeg synes ikke dette holder vann i det hele tatt.

7253016[/snapback]

Ja, sa ikke at det skal holde vann. Nå sa jeg at det sikkert er grunnen. GC har bare ett Zelda-spill. Resten får du tak i via Virtual Console. Og de bruker du den klassiske til.

Lenke til kommentar
Så? Alle de eldre Zelda spilla kan du jo kjøpe som SNES og NES spill. Det er billigere for deg enn å kjøpe en GC disk med det, pluss at Nintendo aldri kommer til å lage en disk med alle de spillene, i tillegg til NES og SNES versjoner.

 

Unntaket er Master Quest...

7270961[/snapback]

Det fulgte da med en disk med begge Zelda-spillene til NEs samt Ocarina of Time og Majora's Mask da jeg kjøpte Gamecuben min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...