Gjest Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Jeg orker ikke begrunne hvorfor jeg trenger musikk å høre på imens jeg driver med ild. Det står i bloggen min. Men jeg trenger musikk som jeg kan høre på imens jeg driver med ild. noen som har noe bra forslag?
Søppelsveitt Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Noe ala: Iron Maiden - The Trooper Iron Maiden - Fear of the dark Nightwish - wanderlust Evanescence - Bring Me To Life Within Temtation - Mother Earth Within Temptation - Ice Queen Kanskje?
Cuneax Skrevet 5. november 2006 Skrevet 5. november 2006 Coil - Fire of the Mind The Prodigy - Fire The Prodigy - Firestarter Metallica - Fight Fire With Fire Talking Heads - Burning Down the House Nine Inch Nails - Burn
KissaMcDuck Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Lil Wayne- Fireman Lil Wayne- Mo fire Acyalone- Fire Necro- Light my fire
H-e-l-l-o Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Burn In Hell - Twisted Sister (selv om jeg syns Dimmu Borgirs cover låt er bedre).
Blåbær Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 SYns heller klassisk med mye cymbaler og slikt ville passet bedre enn irriterende metall.
SisteBert Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 SYns heller klassisk med mye cymbaler og slikt ville passet bedre enn irriterende metall. 7230203[/snapback] Ja metall er egentlig bare tull!
JPNord Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Jeg vil foreslå Megadeth - Duke Nukem Theme, vil tro den passer bra til dette formålet.
Cuneax Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Dere som svarer det samme som meg, leser dere gjennom tråden overhodet?
TLZ Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Du jobber med ild? Da er In Flames bandet du burde høre på. (Kommer med sanger etterhvert...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå