Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg trenger hjelp med jenter, spesielt flørting


Gjest Gjest_Loko_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Loko_*

Jeg tør ikke å sjekke opp jenter, blir veldig redd av tanken på det.

Jeg trenger litt start hjelp. Har akkurat komme inn i en ny klasse, så f.eks. hvis det sitter en jente fra klassen min og skriver noe, hvordan går jeg frem da?

Jeg trenger å vite de 2-5 første setningene jeg kan si, etter det går det vel på skinner.

 

Offtpopic: Litt pinlig å si, men når jeg ser meg selv i speilet syns jeg jeg er LITT kjekk. Betyr dette at jeg er kjekk? Jeg mener, mange syns jo de er stygge, men så er da vanlig liksom. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  du er støvete, skal jeg feie over deg,

7219984[/snapback]

 

 

Hillarious :!:

 

 

 

Lurer litt på hva jeg skal gjøre med ei jeg også... veken jeg eller hu er noen serlige "party animals :ermm: " , prøver å itte vedsiden av henne på bussen og sånt o konversere om hva vi har prøve i neste gang og gjøre narr av lærere sammen :)

Lenke til kommentar

Hør her folkens, jeg drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, drikker ikke kaffe. Jeg har aldri vært på fest, jeg sitter på pc'n hver kveld, hvis jeg ikke stikker til en kompis og finner på noe. Kan noen fortelle meg hva folk gjør på fest? Har aldri skjønt det

Lenke til kommentar
Hør her folkens, jeg drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, drikker ikke kaffe. Jeg har aldri vært på fest, jeg sitter på pc'n hver kveld, hvis jeg ikke stikker til en kompis og finner på noe. Kan noen fortelle meg hva folk gjør på fest? Har aldri skjønt det

7220023[/snapback]

 

Du har ett trist liv... Akkuratt som meg :(

Lenke til kommentar
Hør her folkens, jeg drikker ikke, snuser ikke, røyker ikke, drikker ikke kaffe. Jeg har aldri vært på fest, jeg sitter på pc'n hver kveld, hvis jeg ikke stikker til en kompis og finner på noe. Kan noen fortelle meg hva folk gjør på fest? Har aldri skjønt det

7220023[/snapback]

Folk sitter, snakker, danser, drikker, hoier, bråker, kysser, klemmer, puler, besvimer, spyr og har det moro. Det er opp til enhver hva han ønsker å gjøre ut av festen. Jeg anbefaler at du drar med noen du kjenner, slik at du i verste fall ikke blir hengende alene. Ellers er det bare å ta deg noen øl (hvis du føler for det, selvsagt), ta det rolig og prate med folk. Hvis du liker å danse, så kan du gjøre det; det funker ofte å spørre en jente om hun vil danse, for deretter å spørre om dere ikke skal dra et sted og prate sammen.

Lenke til kommentar
Jeg tør ikke å sjekke opp jenter, blir veldig redd av tanken på det.

Jeg trenger litt start hjelp. Har akkurat komme inn i en ny klasse, så f.eks. hvis det sitter en jente fra klassen min og skriver noe, hvordan går jeg frem da?

Jeg trenger å vite de 2-5 første setningene jeg kan si, etter det går det vel på skinner.

7219938[/snapback]

#1 Ikke vis at du er redd. Vis at du er selvsikker (dvs heller ikke desperat).

#2 Øv deg. Snakk med pene jenter, snakk med tilfeldige jenter, øv deg på å se jentene i øynene uten å se vekk, øv deg på å ha en riktig holdning så du blir selvsikker.

#3 Når hun sitter i klassen er det neppe noen slager å sjekke henne opp. Flørt gjerne, slå gjerne av en vittig kommentar eller noe liknende, men ikke ta den "all the way". I klassen skal man lære.

#4 Regn med at det kommer til å ta tid. Ikke 5 morsomme setninger som åpnere, 3 min snakking, så rett på dass for å pule.

#5 La være å sitte ved PC'n hver kveld. Dra på kino, dra på restaurat, dra på fest; dra på hva som helst man kan dra på med venner.

#6 Lykke til. Nå skal jeg legge meg så jeg rekker ikke skrive mer.

 

Offtpopic: Litt pinlig å si, men når jeg ser meg selv i speilet syns jeg jeg er LITT kjekk. Betyr dette at jeg er kjekk? Jeg mener, mange syns jo de er stygge, men så er da vanlig liksom. Hva tror dere?

7219938[/snapback]

Jentene bryr seg over hodet ikke så mye om utseende på partneren som det vi gutter gjør. Blås i om du er kjekk eller ikke, du er kjekk nok og det holder.

 

 

Dersom du lurer på hva man gjør på fest bør du gi det et forsøk. Man har det rett og slett ekstremt gøy med venner. Du kan jo vurdere å si til jenta at du aldri har drukket før, så kanskje hun kan lage noen gode drinker til deg på neste fest. Om du har begynt å kjenne henne littegrann, og hun ikke synes du er en dork, så kanskje hun gidder det og du får et crashcourse til festing, masse moro med dama du liker, samt en god opplevelse.

Lenke til kommentar

du drikker ikke fordi du ikke går på fest? eller er det et prinsipp?

et sted må alle som drikke ha begynnt, og om det er med damer første gangen er ikke så viktig, for det er gjerne greit å vite hvordan øl smaker, før du kjøper en kasse og skal drikke det aleine.

 

saml sammen noen venner jag ut foreldrene, og ta "den store øltesten" eller rusbrus..

 

at jeg oppfordrer til drikking kan for noen virke umoralsk, så om det finns noen av dere her: fylla er en del av sammfunnet i dag om du vil det eller ikke, og det ER lettere å komme i kontakt med andre mennesker om en er litt beruset. og at folk blir litt for full er bare en lei bivirkning. -min mening

 

tilslutt lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...