Gå til innhold

Skal på Roger Waters konsert!

PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dø og brenn, selv om jeg skal dit selv.

7217385[/snapback]

hvorfor "Dø og brenn" ? :dontgetit:

7217444[/snapback]

Fordi jeg også vil ha inngangen garantert. Har ikke fått kjøpt biletter enda.

Og om jeg ikke får tak biletter, kan jeg love deg et besøk med balltre. :ph34r:

Gjest member-101642
Skrevet

Roger Waters er en av grunnleggerene av Pink Floyd. Har ufattelig lyst på konserten selv, men det ser ut som billettene er utsolgt :(

Skrevet
Hvorfor det?

7234758[/snapback]

Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen.

7240542[/snapback]

Pink Floyd blir vel som oftest nevnt, men musikklærerne går som oftest ikke inn så detaljert - at de nevner medlemmene. Og slike navn er vel ikke så lett å huske? :-)

:ph34r:

Skrevet (endret)
Hvorfor det?

7234758[/snapback]

Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen.

7240542[/snapback]

Men hva skulle vi gjort med all den nyttige kunnskapen om Mozart og de andre tullingene i barokken da? :scared:

Det er så interessant å ha om disse alkoholiserte komponistene med parykk som levde for altfor mange år siden.

Endret av endrebjorsvik
Skrevet
Hvem er roger Waters?  :hmm:

7227048[/snapback]

Uttalelser som det der burde det være dødsstraff for. :hrm:

7231082[/snapback]

Jaha? :hrm: Hvem i alle dager av de som ikke er interressert i Pink Floyd skal kunne navnet på vokalisten i Pink Floyd eller hva han Roger fyrn er i bandet. Har bestandig trodd at Pink Floyd var en mann som spilte musikk, å ikke at det er band :ermm:

Skrevet
Men hva skulle vi gjort med all den nyttige kunnskapen om Mozart og de andre tullingene i barokken da? :scared:

Det er så interessant å ha om disse alkoholiserte komponistene med parykk som levde for altfor mange år siden.

7247296[/snapback]

Jeg stemmer for mindre sang og dans, og mer musikkhistorie generelt jeg. Både mer innenfor det klassiske (mange kan ikke engang kjenne igjen Dies Irae i Mozarts rekviem engang) og innenfor rocken (Nevn Yes og de har ingen anelse om at du snakker om et band).

Jaha?  :hrm: Hvem i alle dager av de som ikke er interressert i Pink Floyd skal kunne navnet på vokalisten i Pink Floyd eller hva han Roger fyrn er i bandet. Har bestandig trodd at Pink Floyd var en mann som spilte musikk, å ikke at det er band :ermm:

7251714[/snapback]

Pink Floyd var med på å forme hvordan den progressive og eksprimentielle rocken i dag ser ut. Det skal ikke kimses av.

Forresten så var det David Gilmour som var vokalist, Roger Waters var gitarist.

Og en ting til, ta en spøk.

Skrevet

Men i Bergen blir det Dark Side of The Moon. Og noen andre klassikere.

Jeg håper å få høre: Wish You Were Here, Comfortably Numb og Shine on you Crazy Diamond osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...