Gå til innhold

Skal på Roger Waters konsert!


PatSharpX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor det?

7234758[/snapback]

 

Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen.

7240542[/snapback]

Pink Floyd blir vel som oftest nevnt, men musikklærerne går som oftest ikke inn så detaljert - at de nevner medlemmene. Og slike navn er vel ikke så lett å huske? :-)

 

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

7234758[/snapback]

Fordi jeg helt ærlig synes at alle burde lære om Pink Floyd i musikktimene på skolen.

7240542[/snapback]

Men hva skulle vi gjort med all den nyttige kunnskapen om Mozart og de andre tullingene i barokken da? :scared:

Det er så interessant å ha om disse alkoholiserte komponistene med parykk som levde for altfor mange år siden.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Hvem er roger Waters?  :hmm:

7227048[/snapback]

 

Uttalelser som det der burde det være dødsstraff for. :hrm:

7231082[/snapback]

 

 

Jaha? :hrm: Hvem i alle dager av de som ikke er interressert i Pink Floyd skal kunne navnet på vokalisten i Pink Floyd eller hva han Roger fyrn er i bandet. Har bestandig trodd at Pink Floyd var en mann som spilte musikk, å ikke at det er band :ermm:

Lenke til kommentar
Men hva skulle vi gjort med all den nyttige kunnskapen om Mozart og de andre tullingene i barokken da? :scared:

Det er så interessant å ha om disse alkoholiserte komponistene med parykk som levde for altfor mange år siden.

7247296[/snapback]

 

Jeg stemmer for mindre sang og dans, og mer musikkhistorie generelt jeg. Både mer innenfor det klassiske (mange kan ikke engang kjenne igjen Dies Irae i Mozarts rekviem engang) og innenfor rocken (Nevn Yes og de har ingen anelse om at du snakker om et band).

 

 

Jaha?  :hrm: Hvem i alle dager av de som ikke er interressert i Pink Floyd skal kunne navnet på vokalisten i Pink Floyd eller hva han Roger fyrn er i bandet. Har bestandig trodd at Pink Floyd var en mann som spilte musikk, å ikke at det er band :ermm:

7251714[/snapback]

 

Pink Floyd var med på å forme hvordan den progressive og eksprimentielle rocken i dag ser ut. Det skal ikke kimses av.

 

 

Forresten så var det David Gilmour som var vokalist, Roger Waters var gitarist.

 

 

Og en ting til, ta en spøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...