Gå til innhold

Gears Og War Første Review


teekej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vedde på at jeg kunne laget et mer dyptgående review bare ved å bruke den infoen som er sluppet via previews og impressions.

7213466[/snapback]

 

Jeg kan lage ett review..

 

Er drittlei Gears of War, ikke fordi at jeg har spillt det så mye, men fordi uansett om hva du er intressert i hører du om det utrolige Gears of War....

Hvis du er i Warhawk-tråd og ønsker å lese om flyspill, så kommer tusenvis av folk og snakker om hvor flott granatene flyr i Gears of War..

Hvis du ønsker å lese om en ubåtsimulator, så kommer tusenvis av folk og maser om at du kan dykke (bak tønner) i Gears of War... og slik går, uansett katogori av spill du prøver å lese om, så ender det opp med Gears of War... utrolig irriterende.

 

Derfor gir jeg det terningkast 1, møkkaspill.. ;)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Skal vedde på at jeg kunne laget et mer dyptgående review bare ved å bruke den infoen som er sluppet via previews og impressions.

7213466[/snapback]

 

Jeg kan lage ett review..

 

Er drittlei Gears of War, ikke fordi at jeg har spillt det så mye, men fordi uansett om hva du er intressert i hører du om det utrolige Gears of War....

Hvis du er i Warhawk-tråd og ønsker å lese om flyspill, så kommer tusenvis av folk og snakker om hvor flott granatene flyr i Gears of War..

Hvis du ønsker å lese om en ubåtsimulator, så kommer tusenvis av folk og maser om at du kan dykke (bak tønner) i Gears of War... og slik går, uansett katogori av spill du prøver å lese om, så ender det opp med Gears of War... utrolig irriterende.

 

Derfor gir jeg det terningkast 1, møkkaspill.. ;)

7214367[/snapback]

 

Men likevel bestemmer du deg for å lese tråder som handler om GoW. Cool and stuff..

Lenke til kommentar

Håpet vel kanskje at denne skulle handle om ubåter og fly da, siden alle trådene som egentlig skal handle om ubåter og fly handler om GeOW :p

 

Personlig gleder jeg meg til GeOW og jeg skal ha det, uansett hva reviewene sier. Jeg gir ganske beng i hva folk mener og sier om spill, ettersom det er kun jeg som vet om jeg liker et spill eller ikke, og det kan jeg svært sjelden vite på forhånd.

Lenke til kommentar
Skal vedde på at jeg kunne laget et mer dyptgående review bare ved å bruke den infoen som er sluppet via previews og impressions.

7213466[/snapback]

 

Jeg kan lage ett review..

 

Er drittlei Gears of War, ikke fordi at jeg har spillt det så mye, men fordi uansett om hva du er intressert i hører du om det utrolige Gears of War....

Hvis du er i Warhawk-tråd og ønsker å lese om flyspill, så kommer tusenvis av folk og snakker om hvor flott granatene flyr i Gears of War..

Hvis du ønsker å lese om en ubåtsimulator, så kommer tusenvis av folk og maser om at du kan dykke (bak tønner) i Gears of War... og slik går, uansett katogori av spill du prøver å lese om, så ender det opp med Gears of War... utrolig irriterende.

 

Derfor gir jeg det terningkast 1, møkkaspill.. ;)

7214367[/snapback]

 

Syns ærlig talt ditt review var bedre, ga meg ihvertfall noe nytt! :thumbup:

 

Skjønner også at det kan bli nok GoW for folk som kanskje ikke gleder seg like fælt som oss andre eller i det hele tatt. Men sånn er det nå bare engang :)

Lenke til kommentar
Atomicmpc Har gitt den første Omtalen til nå. Dem ga 9 av 10.

 

Jeg synes den var litt kort. De var sikkert hyppe på å få ut den første omtalen  :cool:  :cool:

 

 

Review'et er ikke der lenger så langt jeg kan se. Virker somd et var ganske så sparsomt ut fra reaksjonene på forumet på den siden, f.eks:

 

Excuse me but this is THE worst review i have ever read, words-known-to-man could never possibly express how utter bull$hittness this review contains.

 

Has it ever occurred to your respectful brain cells to talk about MP, enemies, weapons, how much hours it took you to finish the SP, how many levels in MP, any extras in Co-Op,how's the story, how's the dialogue, how's the interaction, something special you like, repetitive stuff, the effectiveness of the cover system, how linear is it...etc ?

 

The only thing you liked about the graphics is DOF and Motion Blur, OMGWTFLOLZ that's so awesome i'll buy the most anticipated game this whole year based on someone only mentioning DOF and MB about tEh awesomeness that is graphics =O

 

And..uh..sound? you didn't say anything about the sound..

 

Please, someone delete this review and write it from 0 again, this isn't a review, it's a shame fest.

 

You sound like you're reviewing a demo, man |:

 

Dette er det mest omtalte spillet på lenge, i hvert fall til konsoll. Hype nivået er oppunder taket - og hvis det stemmer at de ikke har omtalt multiplayer, fiender, våpen, Coop, story, dialog, lyd, antall spilletimer, hvor linært det er ... så gjør det meg ingenting at det det ikke finnes på den linken lenger. Da er det ikke mye review i mine øyne - dog med forbehold. Baserer meg på hva folka på forumet der sier om anmeldelsen.

 

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Argh, du har spilt spillet jeg gleder meg mest til i hele verden Aylars! Curse you!  ;)

 

Dr.Peedee: Leste anmeldelsen før den ble borte, og den er virkelig så kort og lite utfyllende som han fyren fra forumet sier

7216517[/snapback]

 

 

Ja slenger meg på denne , den er faktisk nesten ikke lenger en utdraget lenger oppe på siden.

Lenke til kommentar

Litt overraskende at det ikke er noen blader som har reviewet GoW enda? Er jo bare dager til release.

7219617[/snapback]

 

Tipper grunnen til det er at det eksisterer x antall konfidensialitetsavtaler overfor de forskjellige bladene og nettstedene. Sjekk tredje avsnitt her,

 

http://www.kotaku.com/gaming/gears-of-war/...ads-212296.phpi

 

der bloggeren tydeligvis har fått spillet, men ikke får lov til å si noe "anmeldelsesaktig" om spillet før et gitt tidspunkt, men likevel klarer å formidle noe... :!:

Lenke til kommentar

Hvis dere går på denne linken her: http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462 og laster ned den nyeste videoen der å ser det masse godbiter:

- de diskuterer det de opplevde da de spilte Halo 3

- Vi får se intervju, gameplay og diskusjon om det nyeste Zelda spillet til Wii (hvilket faktisk gjorde meg litt mere interessert i konsollen og spillet)

 

- OG så det som denne tråden handler om, Gears of War:

Gutta fra 1UP har vært og spilt Gears of War tydeligvis og diskuterer sine inntrykk. Interessant. En av de var redd for at "stop'n'pop" gameplayet ville bli kjedelig/gjentagende i lengden. "No" var svaret. Og så får vi se en del videosnutter fra steder i spillet jeg ikke har sett før i hvert fall. Det var en viss learning curve på bruk av A button - "alt mulig knappen" som dere veit. Men når det satt så... Ellers som han ene sa (sånn cirka jeg husker det): "we've not enough time with it to call it a review, but easily it's the most polished game Epic ever has put out"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...