Gå til innhold

Hvilke spill venter du på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som emnetittelen forklarer,hvilke spill er det du venter på nå?

Akuratt nå er det Unreal Tournament 2007 og Age of Conan for meg.

7212082[/snapback]

 

 

Det må nok bli den nye ekspansjonspakken til Oblivion, blir interessant å se hva Bethesda har fått til her.... :w00t:

 

Men vis vi tenker på store spill så blir det MOH: Airborne og The Lord Of The Rings: The White Council.... :dribble:

 

EDIT: Begrunnelse ja:

 

MOH: Airborne ser tøft ut og skal vere ganske fritt og du kan velge det meste... Godt med et nytt spill i gode gamle MOH serien....

 

LOTR: The White Council: Eit rollespill i Ringenes Herre universet er jo genialt! Håper bare EA klarer å snekre sammen noe skikkelige greier og ikke enda ei melkeku for spillindustrien... Dette er den høyst mest interesante tittelen...

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Age of Conan, Half-Life 2 - Episode 2 og Zelda TP.

 

Er jo så klart flere men ikke som trenger å nevnes.

 

Edit: Begrunnelse:

 

Age of Conan: Alle/fleste MMORPG jeg har spillt til nå har vært mer eller mindre søppel.

Half-Life 2 - Episode 2: Trenger jeg svare? :p

Zelda TP: :ph34r:

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

"Grandpa On Airport" uten tvil...

 

EDIT:

Begrunnelse, spillet virker som et friskt pust og veldig engasjerende...

Vet ikke mye om det, bare at man skal hjele en gammel mann ombord på flyet før tiden renner ut....

 

PS. det er et mobilspill :p

Endret av tiiim
Lenke til kommentar

Som noen sa, og som jeg hadde helt glemt, venter jeg på STALKER jeg også.. Har ventet på det en god stund nå ja. Ser bare helt fantastisk bra ut, gjorde hvertfall det i starten, håper det blir veldig bra, hvis det noen gang kommer..

 

Armed Assault gleder jeg meg også til, kommer vel om ikke så lenge tror jeg.. Ikke helt sikker.. :hmm: Ser ut som en BF2 killer altså!

 

Så er det jo CoD3, Rainbow 6 Vegas, Gears of War osv til 360 da!

 

Men så er det det med økonomien da.. :p

Lenke til kommentar

Vel,jeg venter på "selveste" Crysis til å bli en realitet...og den som venter på noe godt,venter sjelden forgjeves sies det jo så pent... ;)

 

Grunnen må være at etter å ha sett bilder og video teasers som er å oppdrive av dette spillet,så virker det som at det blir helt enormt. Men er klar over at for å få utnyttet alle effekter som spillet har å tilby,så må også et nytt skjermkort til...men hva gjør man ikke for litt entertainment...

Lenke til kommentar

Jeg liker godt Anno-serien og ser fram til Anno 1701. Demoen var knallbra, så spillet blir nok veldig underholdende. Lite nytt, men enkelte forandringer gjør spillet godt.

 

Europa universalis 3 er også et spill jeg gleder meg til, og jeg håper de har klart å gjøre noe med det litt rotete menysystemet. Men jeg regner EU 3 har like mye dybde som forgjengerne, et spill man kan spille mange ganger. Stor variasjon i taktikk etter hvilket land man starter som.

Lenke til kommentar

Armed Assault: Åh, vedder pengene mine på at det blir et konge spill :dribble:

 

Unreal Tournamet 2007: Action for alle penga :cool:

 

Rainbow Six 5 (PC): R6 Serien = Nærme mitt hjerte :love:

 

Splinter Cell 4: Gøy med gammle snikende menn. :ph34r:

 

Half-Life: Episode 2: Trenger null begrunnelse :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...