iStephano Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 testa halo2 på xbox 360, men det eneste map`et som jeg får spille på er et lite map å kun i sniper mode... Har lastet ned de andre banenen men får forsatt ikke spilt noen andre mode enn sniper.. Noen som veit hvorfor?
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg spiller. Ingen som liker flag her da? Har lyst til å spille custom games, men ingen vil...
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg spiller litt på kai xlink. Clanen min har flere ganger blitt kalt for cheatere! :!: Tar det som et kompliment når folk tror jeg cheater
Landeplagen Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg spiller litt på kai xlink. Clanen min har flere ganger blitt kalt for cheatere! :!: Tar det som et kompliment når folk tror jeg cheater 7411187[/snapback] Ikke når du faktisk gjør det da... Hmmm... Jeg har bare Live. Jeg er ikke fattig, skjønner du.
Bruker-33331 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hehe, cheater ALDRI uten at det står at man kan spille med cheats og mod! Cheater aldri med clanmedlemmer heller. gamemaker: pff, jeg er fattig.
Bautastein Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Halo 2 er fortsatt det mest spilte på Live. Personlig har jeg ikke spilt det siden i vår. 7211991[/snapback] GoW gikk forbi Halo2 nylig ca 850 000 var det vel
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg og kompiser samles og har "halo-kveld" av og til. Da kan vi koble sammen 3 xboxer og spille system-link. Det begynte med Halo, men nå da Halo 2 har komt, så går det selvfølgelig i Halo 2!
Landeplagen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg og kompiser samles og har "halo-kveld" av og til. Da kan vi koble sammen 3 xboxer og spille system-link. Det begynte med Halo, men nå da Halo 2 har komt, så går det selvfølgelig i Halo 2! 7412871[/snapback] VI også, med 1 360 og en xbox da. Vi er sirka 5-6 stk. "Are......" fra forumet bruker å komme.
Wyldelife Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Må si at jeg tror jeg kommer tilbake til Halo2 nå, er dritt lei av DM i GoW, savner CTF Pluss combat i Halo 2 er mye mer taktisk enn GoW GoW multi=Granade Tag, Chainsaw, Shotgun roll, alle går alene. MEN GoW multi med folk på venne lista er dritt gøy, da jobber man sammen(Savner fortsatt CTF)! Så ja, jeg spiller H2 "fortsatt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå